"Šis konkurss ir uzaicinājums tiem, kas darbojas reklāmas industrijā, būt tik gaišiem, radošiem un oriģināliem, cik vien tas katram ir iespējams, lai iepriecinātu rīdziniekus," aicina Nodibinājuma "Rīga 2014" vadītāja un "Staro Rīga" radošā vadītāja Diāna Čivle.
LADC valdes priekšsēdētājs Ēriks Stendzenieks: "Liela daļa no pasaules izcilākajiem mākslas šedevriem tapusi pēc pasūtījuma. Mikelandželo gleznojumi Siksta kapellā, Botičelli "Venēras dzimšana" – līdzīgu piemēru ir simtiem. Esmu gandarīts, ka arī Latvijas radošajiem prātiem – māksliniekiem, dizaineriem, fotogrāfiem – būs iespēja pierādīt, ka reklāma ir māksla, un radīt unikālus darbus, kas ne vien priecēs rīdziniekus un pilsētas viesus, bet arī nesīs gaismu vārda tiešajā un pārnestajā nozīmē."
Idejas tiks realizētas 10 "JCDecaux" reklāmas stendos pilsētas centrālajā daļā un būs apskatāmas kā īpašs Gaismas festivāla "Staro Rīga" maršruts. Idejas iesniedzamas līdz 19. oktobrim, nolikums atrodams www.staroriga.lv. Organizatori norāda, ka uzvarētāju darbi automātiski piedalīsies 7. radošās izcilības festivāla "ADwards" konkursa īpašajā kategorijā.
Kā jau ziņots, no 17. līdz 20. novembrim jau ceturto reizi Rīgā notiks gaismas festivāls "Staro Rīga", kura tēma šogad ir Pilsētas stāsti. Festivāla programmu veidos gan Rīgas domes, gan starptautisko un vietējo sadarbības partneru gaismas objekti. Gaismas festivālu "Staro Rīga" rīko Rīgas dome. Šogad festivāla organizēšanu nodrošina Eiropas kultūras galvaspilsētas rīkotāji, Nodibinājums "Rīga 2014", jo "Staro Rīga" aktivitātes tiks iekļautas 2014. gada programmā.