Linards, Leons, Leo, Leonards

Arī Latvijā uzsāk visoriģinālāko cilvēku meklēšanu

No ceturtdienas, 1. septembra, arī Latvijā tiek uzsākta vērienīga starptautiska kampaņa – "Stolichnaya Premium Vodka" dodas apkārt zemeslodei īpašu personību meklējumos, lai atrastu visvisoriģinālākos cilvēkus un apbalvotu tos ar lieliskām balvām – iespēju 2012. gada sākumā apmeklēt Losandželosu un piedalīties unikālā "Stoli" ballītē slavenā "Playboy" dibinātāja Hjū Hefnera (Hugh Hefner) savrupmājā "Playboy Mansion". Tāpat pasaules oriģinālākajiem cilvēkiem būs arī ekskluzīva iespēja piedzīvot pārdrošu un bezsvara stāvokļa lidojumu "Zero-G" lidmašīnā.

Līdz 15. oktobrim visoriģinālākie cilvēki tiks meklēti arī Latvijā. Par godu tam šodien, 2. septembrī, no plkst. 22.00 kluba "Just" jumta terasē notiks kampaņas "Stoli Original Casting" atklāšanas pasākums. Tā laikā ikviens interesents ir aicināts pieteikties oriģinālo personību konkursam, ballītes laikā atbildot uz četriem jautājumiem.

Kā oriģinālus cilvēkus sevi konkursam pasākuma laikā plānojušas pieteikt arī vairākas Latvijā labi pazīstamas radošas personības. Visus ballītes apmeklētājus gaida arī vairāki pārsteigumi!

Savukārt tie, kuriem nebūs iespēja ierasties "Stoli" ballītē, ir aicināti apmeklēt interneta vietni facebook.com/StoliLatvia, uzmeklēt konkursa sadaļu "Stoli Original Casting" un pārbaudīt savu oriģinalitāti, atbildot uz četriem konkursa atlases jautājumiem. Pēc 15. oktobra, ņemot vērā iesniegto atbilžu radošumu, īpaša žūrija izvēlēsies 10 finālistus, kuriem būs jāsagatavo savu oriģinalitāti apliecinoši video. Tie tiks izvietoti balsošanai interneta vietnē facebook.com/StoliLatvia – visaugstāk novērtētais video iesūtītājs varēs doties uz "Playboy Mansion" savrupmāju un piedzīvot pārdrošu un bezsvara stāvokļa lidojumu, izbaudot kosmiskas sajūtas ar "Zero-G".

Marko Ferrari (Marco Ferrari), "SPI Group" mārketinga vadītājs, norāda: "Visoriģinālākie cilvēki ir pelnījuši visoriģinālāko degvīnu, tāpēc mēs vēlamies godināt un apbalvot mums lojālos līdzjutējus visā pasaulē. Sociālo mediju izmantojums piesaista "Stoli" auditoriju, un mūsu oriģinālā zīmola pozicionējuma paplašinājums šajā virzienā ir dabiska evolūcija. Savukārt partnerība ar "Playboy" ir bijusi veiksmīga un lieliski piestāv mūsu zīmolam."

Jaunākie raksti