“Piedaloties „IMEX-Frankfurt 2011”, Rīga un Latvija atgriezās aktīvajā konferenču tūrisma apritē pēc divu gadu prombūtnes. Mums izdevās piesaistīt vērā ņemamu interesi – gandrīz 350 biznesa tikšanās ar gan esošajiem, gan potenciāliem klientiem, kuri vēlējās izzināt Rīgu un Latviju kā iespējamu vietu, kur tuvākajā nākotnē rīkot korporatīvos pasākumus. Saņēmām uzslavas par „MEET RĪGA” stenda pārdomātību un dizaina vienoto koncepciju, arī no kaimiņvalstu korporatīvā tūrisma pārstāvjiem,” iespaidos dalās Aigars Smiltāns, „MEET RĪGA” projektu vadītājs.
Rīgas un Latvijas stenda apmeklētāji galvenokārt bija pārstāvji no Eiropas valstu kompānijām, kuras nodarbojas ar konferenču, kongresu un korporatīvo pasākumu rīkošanu. Interesi par piedāvājumu izrādīja arī apmeklētāji no Ķīnas, Indijas, Krievijas un Brazīlijas, kas pēc Starptautiskās Konferenču un kongresu asociācijas (ICCA) prognozēm ir valstis ar lielāko potenciālu nākotnē. No šīm valstīm tuvākajā laikā strauji pieaugs pieprasījums pēc jaunām konferenču un korporatīvo pasākumu norises vietām Eiropā.
35m² plašajā „MEET RĪGA” stendā bija septiņas pārrunu un informatīvo materiālu ekspozīcijas vietas. Kopā ar Rīgas Tūrisma Attīstības Biroju Rīgas un Latvijas piedāvājumu prezentēja un ar interesentiem tikās: Jūrmalas Tūrisma Attīstības departaments, Latvijas nacionālā aviokompānija „airBaltic”, „3K Management”, „Baltic Travel Group”, „Baltic Travel Partner”, „TAS Baltic”, viesnīcas „Jūrmala SPA”, „Radisson Blu Daugava Hotel” un „Radisson Blu Hotel Latvija”.
Ar „MEET RĪGA” stendu Rīgas un Latvijas konferenču, kongresu un korporatīvo pasākumu piedāvājums šogad tiks prezentēts arī starptautiskajā izstādē „EIBTM-Barcelona 2011”, kas notiks Spānijas otrajā lielākajā pilsētā Barselonā no 29. novembra līdz 1. decembrim.
No 24. līdz 26. maijam Rīgas un Latvijas piedāvājums ar zīmolu „MEET RĪGA” pirmo reizi tika prezentēts vienā no lielākajām Eiropas profesionālajām konferenču, kongresu un korporatīvo pasākumu rīkotāju izstādēm „IMEX-Frankfurt 2011”. Izstādes laikā „MEET RĪGA” stendu apmeklēja gandrīz 350 konferenču, kongresu un korporatīvo pasākumu kompāniju pārstāvji no vairāk kā 30 valstīm.