Katrīna, Kate, Kadrija, Trīne, Katrīne
Katrīna, Kate, Kadrija, Trīne, Katrīne

Jūrmala aktīvi veikusi pavasara tūrisma mārketinga pasākumus

Jūrmalai ir būtiski veicināt tūristu piesaisti kūrortpilsētai, tāpēc sadarbībā ar Jūrmalas un Latvijas tūrisma uzņēmumiem pašvaldība īsteno aktīvu tūrisma mārketingu Latvijā un ārvalstīs. Sadarbībā ar Jūrmalas tūrisma uzņēmumiem un lidsabiedrību „AirBaltic”, Tūrisma attīstības valsts aģentūru (TAVA), Rīgas Tūrisma attīstības biroju („Live Riga”) un tūrisma aģentūrām „Con-ex” un „Baltijas ceļojumu grupu” laikā no šā gada februāra līdz aprīlim Jūrmalā viesojušies 125 ārvalstu žurnālisti, tūrisma operatori un uzņēmēji no deviņām ārvalstīm – Izraēlas, Baltkrievijas, Krievijas, Šveices, Somijas, Austrijas, Igaunijas, Īrijas un Vācijas.

Viesošanās laikā Jūrmalā tūrisma operatoriem un žurnālistiem bija iespēja iepazīties ar Jūrmalas pilsētas vēsturi, aktualitātēm un attīstības tendencēm, apskatīt ievērojamākos tūrisma objektus, kā arī izbaudīt kūrortpilsētas kūrorta ārstniecības un spa procedūras. Jūrmalā tika veidoti TV sižeti un raksti par Jūrmalas arhitektūru un atpūtas iespējām, kūrorta ārstniecības piedāvājumu un dažādiem tūrisma objektiem, uzsverot kūrortpilsētas pievilcību.

Piemēram, vairākas žurnālistu grupas no Rietumeiropas – Vācijas, Austrijas un Šveices, kas pārstāv tādus medijus kā „V.I.P. Reise Magazin”, „Golden Age”, „Reutlinger General-Anzeiger”, „Ruhr Nachrichten” un „Brigitte”, – tika iepazīstinātas ar atpūtas iespējām, viesnīcu piedāvājumu, kultūrvēsturiskā mantojuma un unikālās koka arhitektūras daudzveidību, kā arī ar plašo pasākumu un kultūras dzīvi Jūrmalas pilsētā.

Šā gada 8. aprīlī sadarbībā ar tūrisma aģentūru „Con-ex” Jūrmalas pilsētu apmeklēja 40 Vācijas tūrisma uzņēmumu pārstāvji, konferenču un kongresu rīkotāji, kurus īpaši interesēja konferenču tūrisma iespējas.

12. aprīlī Jūrmalā tika uzņemti Īrijas populārākie žurnālisti Mr. Edward Finn un Mr. Giovanni Mastrovincenzo, kas pārstāv „Sunday Times”, „Travel Supplement”, „Food & Travel magazines” un pilsētas TV kanāla www.unraveltravel.eu pārstāvji, kas plāno Jūnijā braukt un veidot videosižetu par Jūrmalu un atpūtas iespējām pilsētā.

16. aprīlī Jūrmalu apmeklēja 31 tūrisma uzņēmuma pārstāvju delegācija no Sanktpēterburgas, lai iepazītos ar Jūrmalas tūrisma piedāvājumu potenciālajiem interesentiem no Sanktpēterburgas un tās apkārtnes.

No februāra līdz aprīlim Jūrmalas pilsētas dome sadarbībā ar Jūrmalas pilsētas uzņēmumiem  kūrortviesnīcu „Hotel Jūrmala Spa”, „Baltic Beach hotel”, Latvijas tūrisma uzņēmumiem „Laimtūre”, „Con-ex”, „Meeting Tour”, „Baltic Travel Group”, „Rix Travel” un Latvijas Viesnīcu un restorānu asociāciju (LVRA) ar kūrortpilsētas stendu piedalījās starptautiskajās tūrisma izstādēs: „Tourest 2011”, „Vivattur 2011”, „MITT 2011”, „UITT 2011”, „LATO 2011” un „OTDIH 2011”, kur iepazīstināja ar kūrortpilsētas tūrisma produktiem un pakalpojumiem. Dalība izstādēs tika līdzfinansēta no Eiropas Reģionālās attīstības fonda projekta „Jūrmalas kūrortpilsētas dalība ārvalstu starptautiskajās tūrisma izstādēs un gadatirgos” līdzekļiem.

Tāpat šajā pavasarī Jūrmalas pilsētas dome ir aktīvi organizējusi tūrisma darbseminārus Minskā, Kijevā un Varšavā, kā arī piedalījusies TAVA rīkotajā tūrisma darbseminārā Maskavā, kur tūrisma profesionāļi tika iepazīstināti ar Jūrmalas kūrorta un tūrisma produktu piedāvājumu un jaunumiem.

Aprīlī Jūrmalas pilsētas dome piejūras kūrortā uzņems Vācijas, Austrijas un Ukrainas žurnālistus un piedalīsies tūrisma darbseminārā Sanktpēterburgā, kur iepazīstinās ar pilsētas piedāvājumu, savukārt maijā Jūrmalā vizītē ieradīsies Ukrainas MICE korporatīvo uzņēmumu un tūrisma operatoru un Polijas un Igaunijas lielāko tūrisma uzņēmumu un plašsaziņas līdzekļu pārstāvji. Jūrmalas pilsētas pavasara mārketinga aktivitātes ārvalstīs noslēgsies ar dalību lielākajā MICE izstādē Frankfurtē „Imex 2011” un tūrisma darbsemināriem Somijas pilsētās Oulu, Helsinkos un Turku.

Jaunākie raksti