Modes nedēļas nogale ir orientēta uz modes kā radošas industrijas un biznesa komunikācijas veicināšanu. Tās mērķi ir attīstīt modes dizaina platformu Latvijā, veicināt sabiedrības iesaisti, informētību un ieinteresētību par modes sfēru un tās aktualitātēm Latvijā. Ar šī pasākuma palīdzību organizatori vēlās radīt iespēju dizaineriem piedāvāt jaunās kolekcijas biznesa klientu segmentam vietējā un starptautiskā mērogā.
"Riga Fashion Mood & More nosaukums jau liecina, ka tas būs, kas vairāk par modi. Tas būs koncertšovs, kas pārsteigs visus, kam būs iespēja redzēt noslēgumu! Detaļas neatklāsim, lai saglabātos pārsteiguma moments, bet tas noteikti neatstās vienaldzīgu pat visprasīgāko skatītāju.!" stāsta Sky&More mārketinga vadītāja Karīna Jermušs.
Latvijas Modes palātas valdes priekšsēdētāja Dita Danosa stāsta: "Mūsu uzdevums ir veidot izpratni par modi kā biznesu. Un, lai modes industrija attīstītos, nepieciešams iepazīstināt nākotnes partnerus – investorus, iepircējus, ražotājus ar Latvijas modes dizaineru radošo potenciālu. Tādēļ tiek rīkots Riga Fashion Mood, ko iecerēts rīkot divas reizes gadā."
Vienlaicīgi ar Riga Fashion Mood, iepirkšanās centra Sky&More 2. stāvā 17. martā tiks atvērts šobrīd Latvijā otrais Latvijas dizaineru apģērbu un darinājumu veikals Taste Latvia. Šis ir vēl viens veikums, lai vietējo dizaineru darbi kļūtu visiem pieejamāki.
No 17. līdz 19. martam Rīgā norisināsies modes festivāls "Riga Fashion Mood & More", kuru organizē Latvijas Modes palāta sadarbībā ar i/c "Sky&More". Pasākums sola vērienu – dzīvā orķestra pavadījumu, pret-a-porter kolekcijām, kā arī modes mākslinieku sastāvu. Dalību šovā apstiprinājuši vairāki vadošie Latvijas modes mākslinieki – Baiba Ripa, Dāvids, Anna Led, Keita, arī vairāki starptautiski atzīti jaunie talanti, piemēram, "Hypnosis Fashion", "QooQoo".