Jaunie pudeles dizaini ir viegli atpazīstami, jo dizainers gaišā, krāsainā un rotaļīgā manierē ietērpis kolu kontrastējošās krāsās – melnā, baltā un rozā ar grafiskiem zīmējumiem. Jāsaka, ka šis nav pirmais K. Lāgerfelda dizaina risinājums CocaCola kompānijai. 2010. gadā dizainers ietērpa jaunā izskatā arī CocaCola Light dzērienu.
Viņš atzīst: “Man ļoti tīk tās dizains, bet ir laiks radīt ko jaunu! Precīzāk sakot, trīs jaunas lietas…” Pirmās Coke Diet pudeles dizains ir romantisks un moderns, kur metāla pelēkie toņi miksēti ar mirdzoši balto. Otras pudeles dizains ir vibrējošu rozā viļņu rotaļa, bet trešais – rotaļīgi punktotā grafikā ieturēts. Reklāmā katrs dizains piemeklēts trim atšķirīgām modelēm, kas iedvesmo šo dizainu personību.
Domājot par kolekcionāriem, jaunizlaistās pudeles ir arī numurētas. Un, protams, gan 2010., gan 2011. gada CocaCola dizains izstrādāts ierobežota daudzuma pudelēs, lai vēl vairāk uzturētu šī projekta ekskluzīvo noskaņu!
Noteikti jāpiemin arī tas, ka pats Lāgerfelds, pēc viņa vārdiem, nedzerot neko citu, kā tikai Diet Coke! ”Es to dzeru ik dienu un nakti. Ir patīkami strādāt ar produktu, kuru pats esmu tik ļoti iecienījis,” tā dizainers, kurš, savukārt, pats ir ļoti iecienīts modes pasaulē.