Pasākumā, kas notika mājīgajā Cafe Fazenda, vienīgā iespēja, kā tikt iekšā, bija, atslēdzot durvis ar ielūgumā saņemto atslēgu. Atslēga kā simbols nebija izvēlēta nejauši – tā kopumā simbolizē aģentūras veiksmes atslēgu, ar kuru iespējams atslēgt daudz iespēju mērķu sasniegšanai. Vakara noskaņas tēma tika veltīta putniem, Idejunams spārnotajiem draugiem, kas simbolizē augstus ideālus un brīvību domu lidojumā. Profesionāls ornitologs pastāstīja vairāk par pūcēm, kuras izvēlētas arī kā Latvijas gada putns 2011.
Idejunams izveidotājs un virzītājspēks Andris Jēkabsons ir pārliecināts, ka 7 gadi ir stabilitātes rādītājs un tikai viens no atskaites punktiem aģentūras darbībā, ka skaitļa „7” veiksme turpinās iet roku rokā kopā ar idejām, uzcītīgu darbu, atbildību un radošu pieeju ikvienam uzdevumam, kā tas bijis līdz šim.
7 gadu laikā īstenoti dažāda rakstura projekti, Idejunams darbojas izteikti korporatīvā vidē, bez pasākumiem kopš 2009. gada tika ieviesti jauni pakalpojuma virzieni, kas ietver radošu mārketinga stratēģiju izstrādi un to realizāciju, t.sk. sociāla rakstura projektus. Idejunams ir „Svētku dzērienkartes” iniciators akcijai „Nebrauc dzēris! Dārgi!”, projekts veiksmīgi jau tiek īstenots divus gadus un teju sākts darbs pie trešā etapa. 2011. gads Idejunamam ir jaunu radošu stratēģiju pilns, kā arī aģentūra sola turpināt darbu pie sociālas nozīmes projektiem.
Pasākumu mārketinga aģentūra Idejunams ir dibināta kā SIA Baltijas Izklaides Aģentūra, kura 2010. gada vasarā nomainīja savu identitāti uz uzņēmuma domēna nosaukumu Idejunams. Nosaukuma maiņa nav saistīta ar juridiskām izmaiņām, bet gan ar jaunu pakalpojumu virzienu attīstīšanu.
Pagājušajā nedēļā "Idejunams" atzīmēja savu 7 gadu jubileju radošā, nesteidzīgā atmosfērā kopā ar saviem klientiem un sadarbības partneriem. Tāpat kā ikdienas radošajās izpausmēs, arī šis vakars neizpalika bez „odziņām”.