Pavisam kopā konkursam tika iesniegti nolikumam atbilstoši 70 darbi. Interneta balsojuma kategorijā Clear Channel mājas lapas apmeklētāji varēja balsot par sev tīkamāko Jaunā gada apsveikumu, izvirzot trīs finālistus, kurus vērtēja profesionāla žūrija: Atis Lūsis, Rīgas domes un Rīgas pilsētas būvvaldes galvenais mākslinieks, Pru Parkinsone, Clear Channel starptautiskās pārdošanas un mārketinga direktore, Holgers Elers, dizainers, profesors un Latvijas Mākslas akadēmijas Dizaina nodaļas vadītājs, Liene Drāzniece, grafiskā dizainere, “Madara cosmetics” vizuālā tēla radītāja un līdzīpašniece, Zigurds Zaķis, pieredzējis reklāmas stratēģiskais plānotājs, kurš šobrīd strādā par stratēģisko vadītāju vienā no ietekmīgākajām Krievijas aģentūrām Instinct BBDO Maskavā.
„Kas tad īsti ir vislabākais? Tāda jēdziena nav. Ir tikai konkursa nolikumam atbilstošākais darbs un žūrijai ir iespēja ar šī darba izvēli Rīgas radošajai komūnai, biznesa videi un arī plašākai sabiedrībai pateikt to, kas ir svarīgi mums, domājot par reklāmas vidi, par to kas reklāmas izveidē ir svarīgi”, tā Zigurds Zaķis par konkursa finālam izvēlētajiem darbiem.
Žūrijas lēmums vērtējot apmeklētāju izvēlētos finālistus, bija vienbalsīgs. Par absolūtu favorītu kļuva Tele2 ar darbu „Tele2 pikotavas”, bet par žūrijas favorītiem otrā kategorijā, kur noteicošais bija tikai žūrijas vērtējums - kļuva SIA IDEA AT LARGE veidotais darbs „Tīrai Latvijai”. Abu kategoriju uzvarētāji varēs izvietot savu Jaunā gada apsveikumu divas nedēļas uz 45 stendiem par brīvu.
Savukārt Clear Channel speciālbalva devās pie zīmola Very Berry, bet simpātijas balva - Miit ar „Lai Jaunajā gadā mīt pa pilsētu ir prieks!”
Visi konkursa darbi apskatāmi: www.cch.lv