Jurģis, Juris, Georgs

Nordea Rīgas maratons pulcēs 10 000 dalībnieku

23.maijā notiks Nordea maratons, kas ir viens no straujāk augošajiem maratona skriešanas pasākumiem Baltijā un Ziemeļeiropā. Pirmo reizi Nordea Rīgas maratona pasākums pulcēs vairāk nekā 10 000 dalībnieku. Pie kam divdesmitais, jubilejas maratons piedzīvojis būtiskas izmaiņas un uzlabojumus: dalībnieku ērtībai tiek piedāvāta jauna trase, laika kontrolei tiks izmantoti jaunākās paaudzes laika kontroles čipi, ieviestas būtiskas izmaiņas rezultātu paziņošanā, kā arī ieviesti daudzi citi jauninājumi.

Nordea Rīgas maratonam ir unikāla tradīcija – katru gadu pasākuma oficiālais skriešanas T-krekls tiek veidots ar īpašu Latvijā pazīstama mākslinieka dizainu. 2010.gada dizainu izstrādā Latvijā un Baltijā labi pazīstamais mākslinieks Andris Vītoliņš. Otra īpaša tradīcija ir Pasta party jeb Maratona vakariņas, kas notiek Maratona priekšvakarā un tiek rīkotas sadarbībā ar Nordea Rīgas maratona oficiālo viesnīcu Reval Hotels.

Nordea Rīgas maratona dalībniekiem 23.maijā tiks piedāvāta jauna trases konfigurācija, kā rezultātā visām distancēm būs iespējams startēt un finišēt vienā vietā – 11.Novembra krastmalā. Visiem dalībniekiem kā jau ierasts būs iespēja šķērsot Vanšu tiltu un izbaudīt Rīgas centra skaistākās vietas. Šogad dalībnieki varēs izbaudīt arī Vecrīgas bruģēto ieliņu šarmu.

Nordea Rīgas maratons būs otrais maratons Eiropā, kas izmantos jaunākās paaudzes laika kontroles čipus. Jaunie čipi būs vienreizlietojamas mikroshēmas formā, piestiprināti pie dalībnieka numura. Jaunā sistēma ne tikai minimizēs kļūdas iespējamību, bet arī ļaus ieviest vairākus jaunus risinājumus dalībnieku ērtībām. Pateicoties jaunajai sistēmai, tiks izslēgta iespēja, ka dalībnieks skrējiena rītā čipu nejauši aizmirst mājās, kā arī pēc pasākuma čips nebūs jāatgriež - ikviens dalībnieks to varēs paturēt kā suvenīru.

Jaunā laika mērīšanas sistēma ļaus ieviest vairākus jaunus risinājumus rezultātu paziņošanā. Pateicoties tehnoloģiju partnera Lattelecom risinājumiem, rezultāti, nekavējoties pēc finiša līnijas šķērsošanas, tiks nosūtīti ikvienam dalībniekam ar īsziņas starpniecību uz pieteikuma anketā norādīto mobilo tālruni, savukārt, kopējie rezultāti būs aplūkojami oficiālajā Maratona mājas lapā ne mazāk kā 15 minūšu laikā pēc attiecīgā dalībnieka finiša līnijas šķērsošanas.

„Nordea Rīgas maratons ir izaicinājums – skrējējiem noskriet savu distanci, organizatoriem pulcēt pēc iespējas vairāk dalībnieku, fotogrāfiem noķert spilgtākos brīžus, bet Lattelecom, kā tehnoloģiju partnerim nodrošināt, lai tehniski viss būtu Pasaules līmenī. Maratons notiek reizi gadā un tehnoloģijas attīstās ļoti strauji, tāpēc mēs domājot par skrējiena apkalpošanu nedomājam par vakardienas vai šodienas tehnoloģijām, lai būtu starp labākajiem mēs domājam par rītdienas tehnoloģijām un tādas arī realizējam dzīvē,” Juris Gulbis, Lattelecom valdes priekšsēdētājs.

Pasākumu organizē aģentūra Nords Event Communications sadarbībā ar Rīgas domi. Ģenerālsponsors – Nordea banka, tehnoloģiju partneris – Lattelecom, sponsori – Hanzas Maiznīca, Adidas un Coca-Cola, oficiālais pārvadātājs – airBaltic, oficiālās viesnīcas – Reval Hotels, partneri – LIVE RIGA, Arēna Rīga, BMW autosalons WESS Select.

Jaunākie raksti