Aldis, Alfons, Aldris

Kristīne Opolais gatavojas koncertam „Dīvu vakars”

Soprāns Kristīne Opolais 30. aprīlī dziedās koncertā „Dīvu vakars” Lielajā Ģildē, bet paralēli tam gatavojas nozīmīgajai debijai prestižajā Eksanprovansas Operas festivālā.

30. aprīlī Kristīne Opolais kopā ar flautisti Ditu Krenbergu, arfisti Patrīciju Karčāni, Latvijas Nacionālo simfonisko orķestri un diriģentu Kristoforu Eberli muzicēs koncertā „Dīvu vakars”, dziedot Tatjanas vēstules skatu no Pētera Čaikovska operas "Jevgeņijs Oņegins" un soprāna solo Gustava Mālera Ceturtās simfonijas finālā.

Tikko Latvijas Nacionālajā operā debitējusi donnas Elvīras lomā Mocarta operā „Dons Žuans”, Kristīne Opolais šo lomu gatavo savai debijai prestižajā Eksanprovansas festivālā, uz kurieni viņa dosies jau maija vidū, lai strādātu pie jauniestudējuma, kura pirmizrāde un deviņas izrādes paredzētas jūlijā. Iestudējuma režisors būs Dmitrijs Čerņakovs, pie diriģenta pults būs viens no izcilākajiem šodienas Mocarta mūzikas interpretiem Luijs Langrē, bet titullomu dziedās Bo Skovhuss. Festivāla laikā taps arī izrādes DVD ieraksts, izrādes tiks translētas vairākos pasaules televīzijas kanālos.

Pirmoreiz satiekoties ar donnas Elvīras lomu, Kristīne Opolais atzīst: „Neskatoties uz to, ka divas izrādes jau nodziedātas, ar Mocartu pagaidām vēl tikai iepazīstos un pamazām tuvinos, jo viņa mūzika man ir kas jauns – tā prasa milzīgu kontroli, precizitāti un sevis ierobežošanu. Mani komponisti ir Pučīni, Čaikovskis, Rihards Štrauss, kuru mūzikā jūtos visbrīvāk, bet esmu pateicīga un laimīga par šo jauno pieredzi.”

Pēc atgriešanās no Eksanprovansas festivāla Kristīne Opolais 8. augustā dziedās Siguldas opermūzikas svētku galā koncertā, bet septembrī debitēs titullomā Pučīni operā „Māsa Andželika” Latvijas Nacionālajā operā. Šo lomu viņa dziedās arī nākamajā pavasarī plašā koncertturnejā pa Vāciju ar Ķelnes WDR simfonisko orķestri un diriģentu Andri Nelsonu, paralēli ierakstot arī CD.

Uz Rīgas operas skatuves mākslinieces cienītājiem būs iespēja viņu redzēt arī operas „Pīķa dāma” izrādē septembrī, bet novembrī – Tatjanas lomā operas „Jevgeņijs Oņegins” jauniestudējumā.

Savukārt novembrī Kristīne Opolais Mizetes lomā operā „Bohēma” debitēs Ņujorkas Metropolitēna operā, kam janvārī un februārī sekos Nedas loma operas „Pajaci” jauniestudējumā Milānas La Scala operteātrī ar Danielu Hārdingu pie diriģenta pults.

Jaunākie raksti