Aldis, Alfons, Aldris

Rīgā prezentēts jauns Francijas augstās parfimērijas zīmols - HFC Paris. FOTO

4.novembrī daudzfunkcionālajā mākslas telpā Hanzas Perons sabiedrībā zināmi cilvēki svinīgā atmosfērā iepazinās ar Francijas nišas parfimērijas zīmolu HFC (Haute Fragrance Company) Paris, kas šomēnes būs pieejams arī Latvijā un Igaunijā.

Prezentācijas viesi ne tikai uzzināja visu par HFC Paris aromātiem, klausoties tos īpašos stendos, bet arī personiski iepazinās ar parfimēru Benuā Beržiu, kas Rīgā bija ieradies no Grācas.

Pasākumam bija visnotaļ plaša programma: viesi aplūkoja parfimērijas nama oriģinālo ilustrāciju izstādi, redzēja krāšņas muzikālas un deju performances, kas ir veidotas īpaši HFC Paris; vakara vadītājs, mediju eksperts un dīdžejs Artūrs Mednis uzturēja svētku atmosfēru ar aizrautīgiem ritmiem, bet izsmalcinātas uzkodas piedāvāja restorāns Riits.

Prezentācijas noslēgumā pasākuma organizatori nišas kosmētikas cienītājiem bija sagatavojuši vēl vienu pārsteigumu — HFC Paris jaunākā aromāta Diamond in the Sky pirmizrādi. Spilgtā vizuālā rinda, ko pavadīja bungu šovs, radīja tikpat daudz sajūsmas, cik pats Benuā Beržias parfimēra darbs.

Visas HFC Paris aromātu kolekcijas no 2019.gada 7.novembra būs ekskluzīvi pieejamas universālveikalā Stockmann.

No zīmola HFC Paris dibināšanas brīža 2017.gadā tā parfimēri Benuā Beržia un Vensāns Rikors ir laiduši klajā 21 smaržu četros virzienos: Original, Black, Asia un Magic. Sākot ar gaisīgiem, maigiem ziedu aromātiem Chic Blossom, Wear Love Everywhere līdz pat austrumniecisku garšvielu, koku un mistikas pilnajiem Shade of Chocolate, Sword Dancer un Devil’s Intrigue. Ikvienā zīmola kolekcijā iekļautie aromāti atšķiras pēc noskaņas, rakstura un dizaina līnijas. Taču tos visus vieno uzņēmuma “olfaktoru” rokraksts [olfactorius – latīņu valodā nozīmē aromātisks, smaržīgs, smaržu uztverei piederīgs] —HFC Paris parfīmi ir veidoti “sapņu piepildīšanai”, lai atklātu to lietotāju jutekliskumu.

“Laimes sajūta — tā ir jūtu ķīmija, kuru mēs varam atveidot, izmantojot aromātus. Seksualitāte, pievilcība, pārliecība par sevi un apmierinātība ar dzīvi — visus šos laimes kodus mēs ierakstām mūsu smaržās. Tā arī ir HFC Paris galvenā koncepcija. Smaržu radīšanai mēs izmantojam retas, vērtīgas un dabiskas sastāvdaļas, piemēram, rožu eļļu, jasmīna ekstraktu un vijolīšu saknes, kā arī “slepenus” aromātiskus savienojumus. Mēs vēlamies, lai katras mūsu smaržas atklāšana ikvienam, kas to pērk, kļūtu par īstu mīlas stāstu un personisko sapņu piepildījumu,” skaidro parfimērs Vensāns Rikors.

Divos darbības gados uzņēmumam ir bijuši vērā ņemami panākumi. HFC Paris ir nostiprinājis savas pozīcijas Krievijā un ir viens no pircēju vispieprasītākajiem nišas parfimērijas zīmoliem. No šodienas zīmols HFC Paris ir pieejams arī Baltijas valstīs.

Viens no uzņēmuma galvenajiem veiksmes faktoriem ir tā neparastā koncepcija. Savus aromātus HFC Paris pozicionē kā “parfimērijas mākslas objektus”. Zīmola ideja ne tikai parfimēru sabiedrības piedāvāt unikālas aromātu kompozīcijas, bet arī apvienot to tapšanas mākslu ar pasaulē populāru mākslinieku ilustrācijām.

Tā, kolekcijas Magic izstrādē piedalījās modes ilustratore Megana Hesa, Original — spāņu ilustrators Arturo Elena, bet kolekcijas Asia oriģinālo vizuālo noformējumu izstrādāja ķīniešu mākslinieks Kims Cu.

HFC Paris rūpīgi strādā ar ikvienu ražošanas detaļu, pievērošot smaržu iesaiņojuma formai tikpat daudz uzmanības, cik tā saturam. Tādēļ HFC Paris flakonus piegādā īpaši no Normandijas, tos ar rokām gatavo no stikla un pēc tam pārklāj ar emalju. Pēc tam, pielietojot unikālu tehniku, kuru līdz tam nav izmantojis neviens parfimērijas zīmols, uz flakoniem tiek veidotas ilustrācijas. HFC Paris parfimērijas mākslas objekti sagādās estētisku baudu pat visizsmalcinātākajiem nišas aromātu cienītājiem.

Līdzīgie raksti