Maksis, Raivis, Raivo

LNSO mūziķi aicina skatīties “LNSO skolas” piedāvātās meistarklases

Latvijas Nacionālais simfoniskais orķestris (LNSO) ar savu profesionālo muzikālo sniegumu plaši pazīstams ne tikai Latvijā, bet arī Eiropā. Kā zināms – jebkura orķestra veiksmes pamatā ir talantīgi mūziķi. Tādēļ LNSO nāk klajā ar jaunu video meistarklašu sēriju “LNSO skola”, kurā orķestra mūziķi, kuri ir arī pieredzējuši pedagogi, sniegs vērtīgus padomus mūzikas instrumentu spēles apguvē un stāstīs par maziem noslēpumiem, kas palīdz gūt progresu muzikālās meistarības slīpēšanā attālināti.

Meistarklases paredzētas gan mūzikas skolu audzēkņiem, kuri šobrīd praktizējas mājas režīmā, un viņu pasniedzējiem, gan arī jebkuram instrumentspēles entuziastam. Pirmās video meistarklases jau pieejamas LNSO YouTube kanālā “LNSO stāsta un rāda”, tās sniedz LNSO koncertmeistars Georgs Sarkisjans, flautu grupas koncertmeistars Tommāzo Pratola un klarnešu grupas koncertmeistars Mārtiņš Circenis. Tuvākā laikā savus stāstus piedāvās oboju grupas koncertmeistars Egils Upatnieks, tubu grupas koncertmeistars Raivis Māgurs, sitaminstrumentu grupas koncertmeistars Edgars Saksons un citi kolēģi.

LNSO mūziķi uzsver, ka projekta galvenais mērķis ir dalīties ar prasmēm un gadiem uzkrāto pieredzi, lai iedvesmotu topošos mūziķus attīstīt iemaņas un vēl vairāk iemīlēt instrumentspēli.

Meistarklases tiks publicētas divas reizes nedēļā, ik reizi akcentējot cita mūzikas instrumenta specifiku.

Meistarklases var skatīties jaunajā LNSO YouTube kanālā “LNSO stāsta un rāda”, kurā tiek atspoguļoti LNSO izglītojošie video: https://www.youtube.com/channel/UCULluG0CsQDinFukeLnKCUA

Jaunajā kanālā būs atrodami arī LNSO podkāsta videoieraksti, kas audiāli pieejami orķestra Spotify kanālā. Kanāls darbojas līdztekus jau esošajam LNSO YouTube kanālam Latvian National Symphony Orchestra, kurā iespējams skatīties LNSO koncertierakstus.

LNSO jaunumiem var sekot arī Latvijas Nacionālā simfoniskā orķestra Facebook lapā – https://www.facebook.com/LNSO.lv/.

Līdzīgie raksti