Vēsma, Fanija

Ķīpsalas pludmalē krāšņi aizvadīts tradicionālais “Borjomi” pikniks ar raksturu. FOTO

Ceturtdien, 13. jūnija pievakarē, Ķīpsalas pludmalē tradicionāli norisinājās ikgadējais “Borjomi” pikniks ar raksturu, kas jau sesto reizi pēc kārtas vienuviet pulcēja virkni interesentu – medijus, blogerus un citus lielus un mazus galvaspilsētas iedzīvotājus un viesus. Vasarīgā piknika laikā ikviens apmeklētājs varēja piedzīvot pirmizrādi virtuālajai “Borjomi trasei ar raksturu”, dodoties aizraujošā pastaigā pa Ķīpsalu, baudot patīkamu pludmales atmosfēru, nogaršojot gardus grila ēdienus, kustoties līdzi dzīvās mūzikas ritmiem un noslēdzot saulaino darba dienu uz pozitīvi uzlādējošas nots.

Viens no šīs sezonas jaunumiem ir īpaša “Borjomi trase ar raksturu” pa gleznaino Ķīpsalu, kas Latvijas iedzīvotājiem pirmo reizi tika prezentēta piknika dienā un ļauj šo Rīgas daļu iepazīt vēl neredzētā gaismā. Trases maršruts aizsākas smilšainajā Ķīpsalas pludmalē un virzās tālāk uz Balasta dambi, pa ceļam apskatot kādreizējo Keramikas darbnīcu, grezno Lašu magnāta namu, vēsturisko Žaņa Lipkes memoriālu, tā dēvēto “Koka māju kolekciju”, veco Ģipša fabriku, industriālo Ogļu ielas namu, Ķīpsalas izstāžu halli un citus aizraujošus apskates punktus 3,5 km garumā. Jaunā “Borjomi trase ar raksturu” ir pirmā virtuālā trase Latvijā, kas aicina ikvienu Rīgas iedzīvotāju uzsākt vasaras sezonu īpaši aktīvi, apvienojot patīkamo ar lietderīgo un no jauna ieraugot galvaspilsētas kolorīto krāšņumu.

Minerālūdens “Borjomi” pikniks jau tradicionāli kļuvis par vienu no gaidītākajiem un apmeklētākajiem brīvdabas pasākumiem pilsētā, un arī šogad piknika apmeklētājiem bija iespēja iesaistīties dažādās izklaidējošās aktivitātēs un netraucēti baudīt vasarīgos laika apstākļus, pirmajiem dodoties izmēģināt “Borjomi trasi ar raksturu”, ļaujoties foto priekiem “Borjomi” tematiskajā foto būdā ar īpašiem aksesuāriem, kas ikvienam ļauj parādīt savu unikālo raksturu, kā arī piedaloties konkursos, veldzējot slāpes ar atspirdzinošo “Borjomi” minerālūdeni un nogaršojot “Kitchen Me” sarūpēto pīles gaļas grila maltīti kraukšķīgā vafeles konusā. Piknika vadītāja lomā iejutās vienmēr atraktīvais Armands Simsons, savukārt par uzmundrinošu muzikālo pavadījumu vakara gaitā gādāja Lauris Valters.

„„Borjomi” ir īpašs ūdens, ūdens ar raksturu, un tādus mēs iedomājamies arī savus patērētājus,” stāsta Tatjana Rudiene, „IDS Borjomi Europe” mārketinga menedžere. „Ar zīmola jauno komunikācijas kampaņu mēs atbalstām savu patērētāju vērtības, prasmes un vēlmes – atrast sevi, atļauties dzīvot pēc sava prāta un nebaidīties parādīt raksturu, nepievēršot uzmanību stereotipiem un aizspriedumiem. Un tieši šādā zīmē tika aizvadīts ikgadējais “Borjomi” pikniks Ķīpsalā – aizraujošs, saliedējošs un vasarīgas iedvesmas pilns. Tā ir skaista tradīcija, ko vēlamies turpināt arī nākamajos gados.”

Līdzīgie raksti