Ārija, Rigonda, Adrians, Adriāna, Adrija
Ārija, Rigonda, Adrians, Adriāna, Adrija

Festivālā "Marketing Shake 2019" tiks apkopotas mūsdienīgākās mārketinga tendences

8. augustā no plkst. 9.30 līdz 17.00 VEF Kvartāla kamerzālē notiks šī gada krāšņākais mārketinga profesionāļu festivāls – Marketing Shake 2019. Spilgtas personības, spoži pieredzes stāsti un veiksmīgākās mārketinga tendences – viss, kas jāzina īstam mārketinga un komunikācijas speciālistam mūsdienās. Latvijas vadošākie pārstāvji sniegs ieskatu mūsdienu populārākajās mārketinga tendencēs un dalīsies praktiskos padomos ar pieredzes stāstiem.

“Globālais tirgus nosaka jaunas mārketinga tendences, kas ir vai drīz būs aktuālas arī Latvijā. Gribot vai negribot mārketinga speciālistiem ir jāiet līdzi tirgus tendencēm, jo to pieprasa gan mūsu uzņēmumi, gan produktu un pakalpojumu lietotāji,” norāda Marketing Shake 2019 organizatore Zanda Lazda.

Zanda Lazda norāda uz vairākām mārketinga tendencēm, kas pēdējā laikā ir kļuvušas populāras vai drīz kļūs vēl izmantotākas: “Mākslīgais intelekts noteikti uzlabos reklāmas kampaņu efektivitāti, kaut arī mēs no tā mazliet baidāmies. Latvijas zinātnieki to plaši jau pēta, un dažādas nozares aktīvi pielieto to savā ikdienā, reklāma nav izņēmums. Šī metode ļauj klientu uzrunāt personiskāk, kā arī precīzāk noteikt mērķgrupas. Otrs patērētāju biežāk izmantotais kanāls ir – video saturs. Instagramā strauju popularitāti ir ieguvuši tā saucamie “story”, paši ieraksti pat sasniedz mazāku auditoriju. Tas saistīts ar to, ka mūsu ikdiena ir strauja un aktīva, mēs labprāt saturu apskatāmies, daudz tajā neiedziļināmies un “ejam” tālāk. Cisco dati norāda, ka 2021. gadā 80% no visa interneta trafika pasaulē veidos tieši online video trafiks. Jau tagad dati norāda, ka Facebook cilvēki labprāt vairāk skatās video, nevis lasa. Liela daļa video skatās bez skaņas, tāpēc viens no video sagatavošanas nosacījumiem, noteikti, ir tam pievienot subtitrus.”

Marketing Shake 2019 iedziļināsies globālās tendencēs un tās integrēs Latvijas tirgus vajadzībām, analizēs mūsu patērētāju un noteiks, kuri rīki Latvijas tirgū ir “svaigi” ienākuši. Latvijas vadošie mārketinga speciālisti Artūrs Mednis, Olga Kazaka, Zuarguss, Andris Rubīns, Zane Čulkstena – tie ir tikai daži no runātājiem, kas uzstāsties mārketinga festivālā un analizēs tā dzīles. Marketing Shake 2019 laikā tiks apskatītas tādas tēmas kā – Kāds ir 2019. gada patērētājs?, Zīmolvedība un autentiskuma vērtība šodien. Z paaudze un jaunie izaicinājumi, Video storytelling – karstākā mārketinga tendence, Panākumu atslēga sociālajos medijos, Kad komunikācijas vai mārketinga funkcija nonāk pie viena galda ar uzņēmuma vadību, Efektīvs influenceru mārketings bez pārmaksāšanas u.c.

Pasākuma apmeklētājiem būs iespējams arī piedalīties diskusijās: Mārketinga stratēģijas – nesot Latvijas vārdu pasaulē, Korporatīvās dāvanas kā līdzeklis attiecību veidošanai ar klientiem: PAR vai PRET un Kā mārketēt uzņēmumu darbiniekiem.

Līdzīgie raksti