AlkOutlet pārdošanas dati norāda, ka Sieviešu dienas svinības Latvijā ir populāri papildināt ar kādu alkoholisku dzērienu, jo aug ne vien dzirkstošā vīna un šampanieša pārdošanas apjomi, bet arī pieprasījums pēc citiem dzērieniem. Par 10% vairāk pērk dažādus vīnus, bieži izvēlas arī vermutu (+15%), sidru (+27%), liķieri (+9%) un alkoholiskos kokteiļus (+11%). Stiprāku dzērienu cienītāji 8.marta svinībām pērk tekilu (+9%).
Tāpat dzērienu pārdošanas apjomi norāda, ka 8. martā popularitāti gūst ne tikai dažāda veida alkohols, bet arī bezalkoholiskie dzērieni – strauji pieaug pieprasījums pēc bezalkoholiskajiem vīniem, šampanieša un citiem dzirkstošajiem dzērieniem (+23%). Vairāk pērk arī sulas, limonādes un saldumus.
Lai gan sabiedrībā par diezgan tipisku sieviešu dzērienu tiek uzskatīti dažādi alkoholiski uzlējumi, piemēram, dzērieni no degvīna un dažādām ogām, tieši šī veida alkohols pirms Sieviešu dienas tiek pirkts mazāk, nekā ierasts – pērn tā pārdošana svētku nedēļā sarukusi par 9%. 8.marta gaidās mazāk tiek pirkti arī visi stiprie alkoholiskie dzērieni - degvīns (-20%), brendijs (-12%), viskijs (-8%), rums (-12%), konjaks (-9%) un citi.
Tā, ka Sieviešu diena ir tuvu Valentīndienai un abos svētkos kungi iepriecina savas dāmas, analizējot pārdošanas datus, var redzēt, ka arī iedzīvotāju alkohola lietošanas paradumi gan Valentīndienā, gan 8.martā ir nedaudz līdzīgi, taču Valentīndienā aug pieprasījums arī pēc vīrišķīgākiem alkoholiem. Abos svētkos nemainīgi visvairāk tiek pirkti dzirkstoši alkoholiskie un bezalkoholiskie dzērieni, taču Valentīndienā vidēji par 12% pieaug konjaka pārdošanas apjomi, pieprasīts ir arī viskijs (+9%) un dažādos kokteiļos plaši izmantojamais džins (+6%).
Zemo cenu dzērienu un vīnu veikals AlkOutlet atgādina, ka nesamērīga alkohola lietošana ir kaitīga veselībai un aicina patērēšanai izvēlēties kvalitatīvus un pārbaudītus alkoholiskos dzērienus.