Aleksandra, Agra

Plašu ievērību pasaulē guvis „airBaltic” Ziemassvētku apsveikums

Turpinot tradīciju, Latvijas nacionālā aviokompānija "airBaltic" iepriecinājusi savus klientus ar unikālu apsveikumu "Santa’s elves take over one of airBaltic planes" ("Rūķi pārņem airBaltic lidmašīnu"), kas ieguvis pozitīvas atsauksmes visā pasaulē.

Šogad "airBaltic" apsveikums svētkos ar jautrām Ziemassvētku rūķu projekcijām uz aviokompānijas lidmašīnas starptautiskajā lidostā "Rīga" klātienē priecēja vairākus simtus pasažieru un dažu dienu laikā jau ir sajūsminājis vairākus desmitus tūkstošus skatītāju interneta vidē.



Pērn "airBaltic" sveica savus klientus ar Ziemassvētku kampaņu, kurā interneta lietotāji varēja prognozēt, kad un cikos Rīgas Zooloģiskā dārza ziemeļbriedis Lācis nometīs ragus. Visprecīzākais prognozētājs balvā ieguva divas aviobiļetes uz jebkuru "airBaltic" galamērķi. Šī kampaņa guva plašu atsaucību – kopumā prognožu spēlē tika izdarītas gandrīz 20 tūkstošu likmes un Lāča gaitām tiešsaistes kamerās sekoja 72 tūkstoši cilvēku.

2009. gada Ziemassvētku kampaņas galvenais tēls bija Ziemassvētku vecītis, ar kura palīdzību ikviens interneta lietotājs varēja iegriezt globusu un noskaidrot nākamo vēlamo galamērķi. Šī kampaņa saņēma Webbies balvu (Webbies Awards) kategorijā "Gada labākā interneta kampaņa", ko ik gadu rīko pasaules vadošais aviācijas mediju izdevējs Flightglobal. Kampaņa saņēma arī Silver Hammer apbalvojumu starptautiskajā reklāmas festivālā "Golden Hammer 2010" par izcilību un kreativitāti interaktīvo mediju kategorijā. Žūrija īpaši novērtēja radošo pieeju interneta mārketingam, veicinot zīmola atpazīstamību.

"airBaltic" nodrošina tiešos lidojumus no Rīgas uz vairāk nekā 60 galamērķiem. Neatkarīgi no izlidošanas vietas airBaltic piedāvā ērtus savienojumus no sava Ziemeļu tranzītmezgla Rīgā uz galamērķiem aviokompānijas maršrutu tīklā Skandināvijā, Eiropā, NVS un Tuvajos Austrumos.

Jaunākie raksti