“Ja paskatīsimies uz 2012. gadā populārāko dzērienu TOP 10, tad tikai divi no tā pārstāv stipro alkoholisko dzērienu kategoriju Jaunais kokteilis Stoli® COLD ar 5% alkohola saturu ir mūsu atbilde uz vieglo alkoholisko dzērienu popularitāti Eiropā un arī vietējā tirgū. “Latvijas balzams” ražošanas meistaru un angļu dizaina mākslinieku sadarbības rezultātā tika radīts gan garšas, gan noformējuma ziņā inovatīvs produkts, ar kuru plānojam iekarot 17% tirgus daļu premiālo gatavo kokteiļu segmentā”, uzsver “Latvijas balzams” Komercdirektors Valters Kaže.
Kā stāsta uzņēmuma galvenā tehnoloģe – produkta receptūras autore Natālija Antoņenko, darbs pie jaunā kokteiļa koncepta tika uzsākts pērnā gada decembrī un martā „Latvijas balzams” uzsācis tā ražošanu.
Par pirmo noietu tirgu Eiropā jaunajam kokteilim tika izvēlētas trīs Baltijas valstis. Pēc produkta izplatītāja Lietuvā „Bennet Distribution” datiem, šogad Lietuvas tirgū tiek plānots realizēt vairāk nekā 65 tūkstošus Stoli® COLD kokteiļa (0.275ml) pudeļu.
Stoli® COLD ražošana iezīmē virkni jauninājumu “Latvijas balzams” ražošanas praksē. Jaunais dzēriens papildinās “Latvijas balzams” Stolichnaja produktu sēriju, kļūstot tajā par pirmo kokteili. Turklāt jaunuma ražošanā uzņēmums pirmo reizi izmantojis t.s. twist korķi, kas ārēji izskatās kā alus pudeles korķis, bet atveras pagriežot.
Stolichnaya® jeb Stoli ir viens no lielākajiem zīmoliem „Latvijas balzama” eksporta produktu portfelī. Ar SPI Group kā galvenā uzņēmuma akcionāra starpniecību Stolichnaya® tiek eksportēta uz vairāk nekā 160 pasaules valstīm.
Augot pieprasījumam pēc vieglajiem alkoholiskajiem dzērieniem, “Latvijas balzams” uzsāk jaunā Stoli® COLD (5%) kokteiļa ražošanu. Jaunā produkta receptūras un dizaina izstrādē investēti 28 000 latu. Jau tuvākajās nedēļās Baltijas valstu mazumtirdzniecībā nonāks Stoli® COLD pirmās kokteiļu partijas ar citrusaugu-piparmētru un dzērveņu garšām.