Hugo, Uga, Uģis

Audumu sadārdzināšanās neietekmēs apģērbu cenas

Lai gan audumu cenas tirgū pieaug, gatavo apģērbu cenas mazumtirdzniecībā arī šogad saglabāsies 2012.gada līmenī. Tas pozitīvi ietekmē pārdošanas rezultātus, jo 2013. gada pirmajā ceturksnī pirkumu skaits ir palielinājies vidēji par 10 procentiem, liecina tirdzniecības centra „Galerija Centrs” apkopotā informācija.

T/c „Galerija Centrs” veikalu sniegtā informācija liecina, ka īpaši veiksmīgi gada sākuma mēnešos noritējusi ziemas preču izpārdošana, jo, kā atzīst pircēji, apģērbu un to izmēru izvēle bijusi ļoti plaša. Vieni no aktīvākajiem apģērbu pircējiem bijuši tūristi no Skandināvijas valstīm, kas atzinīgi novērtē Latvijā piedāvāto apģērbu kolekciju klāstu un kvalitāti. Īpaši pieprasīti ir tieši Baltijas valstu zīmoli.

„Varam droši prognozē, ka arī pavasara/vasaras kolekcijas raisīs plašu pircēju interesi, jo mūsu t/c klienti labprāt eksperimentē ar apģērbu, tāpēc no jaunajām kolekcijām izvēlas netradicionālu apģērbu, kādu pašlaik viņu garderobē nav. Savukārt visas šīs īpašības piemīt jaunajām modes tendencēm, kas „Galerija Centrs” veikalos iezīmējas ar īpaši spilgtiem toņiem, ziedu un putnu motīviem, leoparda un čūskādas rakstiem,” saka „Galerijas centrs” vadītāja Zita Siliņa.

Modes mākslinieks un Latvijas Mākslas akadēmijas Modes dizaina nodaļas docents Artis Štamgūts uzsver: „2013.gada pavasara un vasaras modes tendences iezīmējas ar ultra spilgtām krāsām un lielu daudzveidību. Sievietēm aktuālākie jaunumi ir krāsaini bikškostīmi, baltā krāsa, ūdens tematika un retro interpretācija. Arī vīriešiem vasarā apģērbam ieteicams izvēlēties spilgtus toņus, turklāt žaketi pat var kombinēt ar šortiem – tas būtu labs risinājums pilsētas videi. Papildinājums visam būs Austrumu mode, metāliskais spīdums, caurspīdīgas audumu kārtas, auduma apdrukas ar garšaugu un dārzeņu motīviem.”

T/c „Galerija Centrs” veiktā aptauja liecina, ka Latvijas pircēji ir ļoti apdomīgi un savus pirkumus plāno. Turpretī ārvalstu viesi mēdz iepirkties spontānāk: ja vien pielaikotais apģērbs patīk un der, tas uzreiz tiek arī iegādāts.

Kopumā pircēju izvēli ietekmē šādi faktori: kvalitāte, saprātīga cena, preču sortiments, atlaides, īpašas priekšrocības, preču izkārtojums, izdevīga veikala atrašanās vieta/ darba laiks klientiem, jaunas preces/pakalpojumi, apkalpošanas kvalitāte un ātrums, zīmola popularitāte, izskats/dizains, korporatīvā identitāte, pieejamā informācija par produktu.

No 25.marta līdz 14.aprīlim t/c „Galerija Centrs” norisināsies pavasara kampaņa – iepērcies par 20 latiem un laimē kādu no 10 „Samsung LaFleur” 2013.gada kolekcijas tālruņiem.

Jaunākie raksti