Pasākuma norises laikā no plkst. 10.00 līdz 20.00 tirdzniecības centra apmeklētājiem bija iespēja iegādāties avio lidojumus, saņemt Jūrmalas brošūru norvēģu valodā, Latvijas un Rīgas kartes, viesnīcu īpašos piedāvājumus ziemas – pavasara sezonā, kā arī informāciju par SPA iespējām, kas ir neatņemama norvēģu ceļojumus plānojot. Latvijas stendu apmeklēja daudz potenciālo klientu, kas ir dzirdējuši par Latviju vai jau ir apmeklējuši Latviju un tuvākajā laikā plāno to apmeklēt vēl. Stenda apmeklētību un popularitāti veicināja arī vietējā laikrakstā ievietotā informācija par Latvijas dienām tirdzniecības centrā "Moa", kur daudzi apmeklētāji ieradās tieši ar tirdzniecības centra atvēršanas brīdi.
Pēc iekšējā Norvēģijas tirgus pētījuma norvēģi ceļo vienu līdz divas reizes gadā un ceļošanas tēriņi ierindojas trešajā vietā pēc mājsaimniecības un pārtikas izdevumiem. Ne vien Oslo, bet arī Alesunda ir viens no lieliskākajiem galamērķiem Jūrmalas un Latvijas tirgum, jo no šīs nelielās pilsētas regulārie lidojumi ir pieejami tikai uz trijiem galamērķiem: Rīgu, Londonu un Kopenhāgenu. Tieši "airBaltic" tiešā regulārā lidojuma pieejamība ar lielisku lidojuma sarakstu ir viens veicinošākajiem faktoriem norvēģu tūristu skaita pieaugumā no Alesundas.
Kopā ar Jūrmalu un Latvijas nacionālo aviokompāniju "airBaltic" piedalījās arī Rīgas viesnīca "Avalon Hotel".
8. novembrī Jūrmalas pašvaldības tūrisma informācijas centrs sadarbībā ar Latvijas nacionālās aviokompānijas „airBaltic” pārstāvniecību Norvēģijā piedalījās Latvijas dienā "Welcome to Latvia in Christmas time" Norvēģijas pilsētas Alesundā. Par pasākuma norises vietu tika izvēlēts tirdzniecības centrs "Moa", kas ir trešais lielākais tirdzniecību centru tīkls Norvēģijā. Pasākums tika organizēts ar mērķi aicināt sagaidīt Ziemassvētkus un pavasari Latvijā Jūrmalā un Rīgā, pievilinot norvēģus ar īpašiem piedāvājumiem Jūrmalas viesnīcās un SPA centros.