Kā katru gadu, arī šogad Hanzas izstādē un gadatirgū darbosies Rīgas stends, prezentējot pilsētu un tās tūrisma iespējas, akcentējot šā un nākamo gadu lielākos pasākumus un notikumus, tajā skaitā – informējot par Rīgu kā 2014. gada Eiropas Kultūras galvaspilsētu. Rīgas stendā apmeklētājus sagaidīs ar tradicionālo latviešu rupjmaizi, ķimeņu sieru un "Gotiņa" konfektēm, pie tā uzstāsies vokālais ansamblis "Harmonija Rīgai" Arņa Miltiņa vadībā.
Rīgas domes pārstāvji sadarbībā ar Rīgas Tehniskās universitātes pasniedzējiem sniegs prezentāciju "Ceļā uz trešās paaudzes universitāti" ekonomikas forumā "No sāls līdz zināšanām", kā arī piedalīsies tā diskusijās.
Hanzas dienās Rīgas pārstāvji apmeklēs Hanzas komisijas un Hanzas pilsētu delegātu sēdes, kurās tiks izvērtētas 2011.gada Hanzas dienas, izskatīti pieteikumi nākamo Hanzas dienu rīkošanai un notiks jaunu Hanzas pilsētu uzņemšana. Delegātu sēžu laikā tiks sniegti pārskati par Hanzas biznesa projektu, mākslas projektu "HANSEartWORKS" un jauniešu Hanzas programmu "Youth Hansa", kā arī uzklausīti Tūrisma, Ekonomikas un Hanzas vēstures darba grupu ziņojumi.
Rīgu Hanzas dienās pārstāvēs speciālisti no Rīgas domes Ārlietu pārvaldes, Izglītības, kultūras un sporta departamenta, Pilsētas attīstības departamenta, Rīgas Tūrisma attīstības biroja un Rīgas skolēnu domes.
Starptautiskajās Hanzas dienās Līneburgā piedalīsies arī pārstāvji no citām Latvijas pilsētām – Cēsīm, Straupes, Kuldīgas, Kokneses, Limbažiem un Valmieras. Pavisam dalību 32. Starptautiskajās Hanzas dienās pieteikušas vairāk nekā 100 Hanzas pilsētas.
Rīga ir Jauno laiku Hanzas savienības locekle kopš 2000. gada, šī savienība apvieno 177 pilsētas no 16 valstīm. Hanzas savienības mērķis ir veicināt tās dalības pilsētu sadarbību, lai sniegtu ieguldījumu to saimnieciskajā, sociālajā, kultūras un tūrisma attīstībā. Starptautiskās Hanzas dienas ir ikgadējs pasākums, kas ik gadu tiek rīkots citā dalības pilsētā.
No 28. jūnija līdz 1. jūlijam Līneburgā (Vācija) notiks 32. Starptautiskās Hanzas dienas, informēja Rīgas pašvaldībā.