"Tirdzniecības pieaugumu droši saistām ar saldējuma "Klasika" un "Premia" sortimenta paplašināšanu atsevišķu saldējuma veidu un garšu cienītājiem, kā arī ar aktīvāku produktu virzīšanu tirgū.
Tāpat priecājamies, ka uzņēmumam augot, spējam iesaistīties dažādās labdarības aktivitātēs. No tām šogad ievērojamākās ir Latvijas Neatkarīgās televīzijas rīkotā Labestības diena, jūnijā sadarbībā ar TV3 vācam līdzekļus Latvijas bērnu SOS ciematu vasaras nometņu organizēšanai. Ar savu retro fotostudiju būsim klāt dažādos pilsētu un citos svētkos, kas jau guvusi plašu apmeklētāju atsaucību Rīgā, Cēsīs, Madonā un citviet.
Savukārt kāds no saldējuma "Klasika" cienītājiem pēc loterijas noslēguma augustā īpašumā iegūs restaurētu, koši sarkanu automašīnu Volga, kā arī ir iespēja laimēt retro mūzikas centru, retro fotoaparātu vai kasti aukstā garduma. Jāatzīmē, ka "Premia" saldējuma uzdevums ir ar labu noskaņu piepildīt tieši bērnu un jauniešu vasaru," uzsver AS "Premia FFL" valdes priekšsēdētājs Andis Kļaviņš.
AS "Premia FFL" Latvijas tirgū piedāvātie jaunumi ir "Klasika" krējuma saldējums ar iebiezināto pienu un magoņu sēkliņām vafeļu glāzītē, Klasika krējuma saldējums ar sarkano jāņogu ievārījumu un Klasika krējuma saldējums ar plūmju piedevu vafeles konusā, "Premia" jogurta saldējums ar persiku pildījumu vafeles glāzītē, "Premia" Vaniļas krējuma saldējums ar jogurta garšas glazūru un arbūza garšas ledu un "Lielais Kristaps" – vaniļas plombīrs šokolādes garšas glazūrā uz kociņa.
Aktīvajā saldējuma tirdzniecības sezonā no jūnija līdz septembrim AS "Premia FFL" Latvijas tirgū plāno pārdot 8 miljonus saldējumus, vēsta uzņēmuma pārstāvji.