Šo mūziķu repertuārā bija dzirdams gan tango (Astor Piazzolla, Richard Galliano interpretācijas), bosa novas un džeza ritmi, gan klasiskās mūzikas maršu variācijas. Mūziķi piedāvāja savu skatījumu, spēlējot mūziku, kas nesaistījās ar filmās redzamo noskaņu – PSRS laikam neierasts muzikālais interpretējums.
"Centāmies šim projektam pieiet radoši, nopietni domājot par repertuāru, bet saglabājot vieglumu saspēles variācijām un pat atļauties nelielu humora pieskaņu. Pirmo reizi piedalījāmies šāda veida projektā un cerams, ka ne pēdējo," savās pārdomās par Kinokoncertu dalījās vijolnieks Gidons Grīnbergs.
Mūziķi iesāka ar Ivara Kraulīša spēlfilmas "Baltie zvani" interpretāciju. Šai garākajā no īsfilmām tika iemēģināti visi turpmāk plānotie mūzikas stili, beigās izskanot variācijai par tautas dziesmu "Kas to Rīgu dimdināja?" Ulda Brauna dokumentālās īsfilmas laikā "Strādnieks" tika izspēlēts Anda Klučnieka pirmatskaņojums muzikālajam skečam "Karikatūra – Vasara". Šis bija spraigs un, šķiet, publiku visuzrunājošākais skaņdarbs.
Kinokoncerta kulminācijā tika izrādīta Herca Franka dokumentālā īsfilma "Augstā dziesma". Mūziķi bija izvēlējušies filmā redzamās ģimenes dzemdības interpretēt tango ritmos. Tango ir kaislību mūzika un dzemdības ir kā kaislības auglis – arī režisors bērniņa nākšanu pasaulē bija akcentējis daudz košākās krāsās. Noteikti Kinokoncerta vissaviļņojošākā kino un koncerta sintēze.
Veiksmīgi noslēdzies pirmais Kinokoncerta vakars, kas norisinājās Kongresu namā festivāla "Rīgas Ritmi 2012 ietvaros". Pirmajā Kinokoncertā uzstājās Štrausa stīgu kvartets kopā ar akardeonistu Kasparu Gulbi un perkusionistu Ivaru Kalniņu, interpretējot Latvijas labākās īsfilmas, vēsta festivāla organizatori.