1. vietu šajā kategorijā ieguva Vācijas filma "Tilti uz nākotni" (Brücken in die Zukunft), 2. vietu dalīja Kanādas filma "Tā esi tu… Vankūvera" (It’s you… Vancouver) un Horvātijas filma "Vukovara" (Vukovar). 3. vietu "Feel Riga" dala ar Vācijas filmu "Vieux Boucau".
Filmu "Feel Riga" dalībai konkursā "The Golden Citygate" iesniedza Rīgas Tūrisma attīstības birojs.
"Feel Riga" stāsta par galvaspilsētu un aicina iepazīt Rīgu un rīdziniekus caur sajūtām – redzi, garšu, smaržu, dzirdi un pieskārienu. Filma pirmo reizi tika demonstrēta Japānas lielākajā tūrisma nozares izstādē "Jata" 2011. gada septembrī. Rīgā filma būs skatāma 5. Starptautiskā tūrisma filmu festivālā "Tourfilm – Rīga 2012" šī gada 28. aprīlī.
Tūrisma izstāde "ITB Berlin" kopš 1966. gada notiek reizi gadā. Šogad izstādi apmeklēja 113 006 interesenti, tajā piedalījās 10 644 dalībnieki no 187 valstīm.
"3K Management" un Rīgas domes Ārlietu pārvaldes kopīgi veidotā īsfilma "Feel Riga" ir ieguvusi godpilno trešo vietu kategorijā "Pilsētas tūrisms" 11. starptautiskajā tūrisma filmu un multimediju konkursā "The Golden Citygate", kas norisinājās starptautiskās tūrisma izstādē "ITB Berlin 2012". Pavisam konkursam tika iesniegtas vairāk nekā 90 filmas.