Jūrmalas pilsētas dome ir projekta vadošais partneris, projekts tiks īstenots sadarbībā ar 12 partneriem: SIA "Hotel Jūrmala Spa", SIA "Arbat Rīga" – kūrortviesnīca "Pegasa pils", SIA "BBH Investments" – kūrortviesnīca "Baltic Beach Hotel", SIA "Baltijas Ceļojumu grupa", SIA "Latvia Tours", SIA "Laimtūre", SIA "Nordmed Tour", SIA "RIX Travel Company", Siguldas novada domi, Carnikavas novada domi, biedrību "Latvijas Restorānu un viesnīcu asociācija", SIA "Belkom" – Viesnīca "Lielupe".
Projekta īstenošana dos iespēju piedalīties 15 starptautiskajās tūrisma izstādēs stratēģiskajos mērķtirgos: "MATKA 2012"("Ceļojums 2012") Somijā, "IMTM 2012" Izraēlā, "Tourest 2012" Igaunijā, "VIVATUR 2012" Lietuvā, "REISELIV 2012" Norvēģijā, "ITB 2012" Vācijā, "MITT 2012" Krievijā, "TUR 2012" Zviedrijā, "Atpūta 2012" Baltkrievijā, "MITF 2012" Krievijā, "IMEX 2012" Vācijā, "Veselība 2012" Somijā, "CIS INWETEX TRAVEL MARKET 2012" Krievijā, "Viss veselībai 2012" Zviedrijā un "EIBTM 2012" Spānijā.
Piedalīšanās tūrisma izstādēs un gadatirgos tiek organizēta Jūrmalas pilsētas vai Latvijas kūrortpilsētu kopējā stendā, vai arī Latvijas tūrisma stendā. Pamatojoties uz Jūrmalas pilsētas domes un Tūrisma attīstības valsts aģentūras 2011. gada 25. novembra vienošanos Nr. 2011-24/1.1-16/878, Jūrmalas pilsētas dome piedalās arī Latvijas tūrisma valsts stendā. Visās ārvalstu izstādēs tiek reklamēts Jūrmalas vai Latvijas kūrortpilsētu piedāvājums ārvalstu tūrisma uzņēmējiem un potenciālajiem pilsētas viesiem.
Jūrmalas pilsētas domei ir vairāku gadu pieredze starptautisku tūrisma izstāžu organizēšanā, Jūrmalas pašvaldība nodrošina iespēju piedalīties iestādēs un pozicionēt savu produktu vai pakalpojumu arī pilsētas tūrisma nozarē iesaistītajiem uzņēmumiem.
Jūrmalas pilsētas dome 2012. gada 5. janvārī noslēdza līgumu ar v/a "Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra" par projekta "Jūrmalas un Latvijas kūrortpilsētu dalība ārvalstu starptautiskajās tūrisma izstādēs un gadatirgos" īstenošanu, ko 50 % apmērā līdzfinansē Eiropas Reģionālās attīstības fonds. Projekts tika iesniegts apakšprogrammā "Ārējo tirgu apgūšana – ārējais mārketings", un tā mērķis ir sekmēt Latvijas atpazīstamību un tautsaimniecības attīstību, nodrošinot tūrisma nozares pārstāvju dalību starptautiskajās tūrisma izstādēs.