Lai profesionāli izvērtētu konkursa dalībniekus tika pieaicināti atzīti savas jomas pārstāvi – reklāmists Zigurds Zaķis, dizaineris Kirils Kirasirovs, LMA dizaina nodaļas profesore Barbara Ābele u.c.
"Uzvarēt vienmēr ir patīkami. Es ļoti ticu skatam no malas. Tas, ko es domāju zīmējot bildi, varbūt ir manas personiskās iedomas, bet, ja tas kādam no malas patīk, es esmu trāpījis kādā realitātē. Varbūt to var nosaukt par Dievu, kas ir visapkārt, tāpēc man tas ir savienojams ar ziedojumu vākšanu baznīcas atjaunošanai un Ziemassvētkiem. Es ar prieku izdaru kaut ko baznīcai un manai dzimtajai pilsētai Rīgai, kuru es mīlu," gandarīts par profesionālās žūrijas atzinumu, raksta mākslinieks Māris Subačs.
Janvārī Rīgas ielas rotās Māra Subača divu nedēļu garumā viņa zīmējumi rotās 135 plāksnes jeb 45 "Clear Channel" stendus Rīgas ielās – vēlot pilsētas iedzīvotājiem un viesiem būt "ar Domu sirdī".
Ar svinīgu pasākumu Latvijas Nacionālajā Operā paziņoti ielu reklāmas konkursa "Clear Challenge" rezultāti. Izšķiroties starp festivāla "Positivus" un projekta "Mans Doms" jaunā gada apsveikumu, par labāko žūrija atzina "Mans Doms".