Linards, Leons, Leo, Leonards

„Staburadze” prezentē vafeles bez transtaukskābēm

Uzņēmumi "Laima" un "Staburadze" izveidojuši veselīgāku saldumu apakšzīmolus, no ražošanas prakses izslēdzot sintētiskās krāsvielas, kā arī no septembra ražošanā izslēgtas arī transtaukskābes, ziņo "NP Foods" pārstāve Rita Voronkova.

Uzņēmums uzsver, ka nav domstarpību uzskatos un rūpēs par patērētāju veselību starp zinātniekiem un ražotājiem. Katram ražotājam ir vajadzīgs vesels patērētājs, kurš gan iemīl produktu, gan ir ilgi tam uzticīgs.

"Sabiedrības veselības interešu respektēšana ir labs veids, kā palielināt uzņēmuma konkurētspēju, veicināt uzņēmuma atpazīstamību un iegūt jaunus pircējus savai produkcijai gan vietējā, gan starptautiskajā tirgū. Šādas sociāli atbildīgas uzņēmuma politikas īstenošanas rezultātā ieguvēji ir visi – pircēji, pats ražotājs un arī valsts. Tādēļ aicinu arī citus pārtikas ražotājus meklēt veidus, kā savu produkciju pilnveidot atbilstoši sabiedrības veselības interesēm," apmeklējot AS "Staburadze" ražotni, norādīja veselības ministrs Juris Bārzdiņš.

Speciālizlaidumam – īpašs dizains

Vafeļu speciālizlaidumam izgatavots īpašs dizains, kurā redzams profesors, kas priecājas par atklājumu: transtaukskābju saturs ir 0%.

Turklāt, uzņēmums padomājis arī par saldumu lietošanai svarīgu lietu – apzināties, ka saldumi ir našķis nevis pamatēdiens. Spēle, kuru tagad varēs spēlēt visi, kas iegriezīsies AS "Laima" mājaslapā, būs gan viesmīlības apliecinājums profesoram, gan atgādinājums, ka saldumus jāēd ar mēru.

Produktu kvalitāte – iespēja konkurēt vietējā un ārvalstu tirgos

AS "Staburadze" vafeles tiek eksportētas uz septiņām pasaules valstīm, tostarp, Lielbritāniju un Vāciju. Apzinoties, ka patērētājiem nav pietiekošu zināšanu par izejvielām un to apzīmējumiem, tiks veidoti patērētājiem izprotamāki produktu marķējumi. Piemēram, marķējumā būs norādīts – irdinātājs dzeramā soda nevis E500, skābuma regulētājs citronskābe nevis E330.  

"Lai arī vafelēm bez transtaukskābēm būtu jāmaksā vairāk, uzņēmums nepaaugstinās cenu, jo patērētāju pirktspēja netiek līdzi cenu kāpumiem, kas jau notiek citos segmentos. Patērētāji ir orientēti uz arvien kvalitatīvāku produktu iegādi, bet reālā pirktspēja, diemžēl, atpaliek," stāsta uzņēmuma pārstāvji.

Jaunākie raksti