Zemeņu, vaniļas un šokolādes toņi, ko pārstāv jaunā “Rīgas Dīva Strawberry Chocolate Limited Edition”, ir atbilde uz garšu modes tendencēm pasaulē – skaidro AS “Latvijas balzams” mārketinga inovāciju attīstības vadītāja Līga Brasliņa. Viņa atzīmē, ka pēdējo gadu tendences pasaulē liecina, ka patērētāji virzās uz saldākām, “puķainām” garšām, un šī virzība pārņem pat stipro alkoholisko dzērienu – brendiju un degvīnu segmentu.
“Dzīve ir jābauda, jāpalutina sevi – tā mēs varētu raksturot noskaņojumu, ko pauž jaunā patērētāju paaudze, kas pārstāv tos, kuri dzimuši pēc 1980.gada. Tas ir laiks, kad sabiedrības labklājības līmenis ļāvis izbaudīt saldumu daudzveidību bērnībā, kas ietekmējusi šīs paaudzes izvēli un, attiecīgi, arī pieprasījumu pēc saldākām garšām arī alkohola sortimentā”, stāsta “Latvijas balzams” eksperte.
Kā norāda “Latvijas balzams” produktu izplatītāju - SIA “SPI Distribution Latvia” pārstāve un “Rīgas Dīva” zīmola vadītāja Līga Čakste, šī gada deviņos mēnešos “Rīgas Dīva” sērijas produkti ir uzrādījuši labus pārdošanas rezultātus vietējā tirgū jeb 31% pieaugumu, salīdzinot ar pagājušā gada attiecīgo periodu, tādējādi apliecinot patērētāju atzinību pērn ražot uzsāktajam dzērienam.
“Neskatoties uz to, ka kopumā dzirkstošo vīnu, tajā skaitā arī importēto dzērienu, kategorija Latvijā šogad neuzrāda izaugsmi, zīmola “Rīgas Dīva” dzērieni saglabā augošu pārdošanas tendenci, kam pamatā ir šo produktu laba atpazīstamība vietējā tirgū, augstā kvalitāte un arī dzērienu līnijas aktīva virzīšana, tajā skaitā jaunu garšu ieviešana, sekojot tirgus pieprasījumam un dzērienu modes tendencēm”, uzskata produkta izplatītāja “SPI Distribution Latvia” pārstāve L. Čakste.
“Rīgas Dīva Strawberry Chocolate Limited Edition” ir ceturtais dzēriens “Rīgas Dīva” sērijā, kuru 2012.gadā aizsāka „Latvijas balzams”, laižot klajā “Rīgas Dīva Red Fusion”, “Rīgas Dīva Gold Fusion” un vēlāk arī “Rīgas Dīva Rose Fusion”. Pirmais no minētajiem 2012.gadā saņēmis vērā ņemamu atzinību – vadošās informācijas un mērījumu kompānijas Nielsen apbalvojumu kā veiksmīgākais jaunais produkts stipro alkoholisko dzērienu grupā* Latvijā.
Jaunais dzēriens „Rīgas Dīva Strawberry Chocolate Limited Edition” mazumtirdzniecības tīklos būs pieejams novembra vidū – valsts svētku priekšvakarā.