Kamēr Latvijas modes pasaulei pietuvinātie strīdas, vai Sky&More grandiozie komercšovi ir patiesas brendu mīlestības vai "piecu minūšu slavas" kāres diktēti, ar katru pusgadu šīs skates kļūst aizvien profesionālāk nostrādātas un tehniski iespaidīgākas. Un pārējiem vietējā šovbiznesa pulciņa dalībiekiem, vai tie būtu naktsklubi vai teātri, nākas vien skaudīgi nopūsties, ka, lūk, īstā māksla nekad nespēj piesaistīt tādus līdzekļus kā tirdzniecības centrs, lai tā no sirds un bez galvassāpēm varētu izvērsties. Tomēr šādas nopūtas ir gluži liekas – gan komercijas, gan tīrās mākslas patērētāju pulki ar retiem izņēmumiem nepārklājas, un piekritēju abiem lēģeriem vienmēr būs gana.
Uz "randiņu" ar labajām lietām, kuru oderes un nereti arī parādes puses grezno Valentino, Versace, Ferre, Moschino, Armani, Lella Baldi, Dolce&Gabbana, Diesel un citi zīmoli, ieradās diezgan daudz interesentu, no kuriem lielākā daļa tomēr nelikās redzēti – atšķirībā no elitārā Riga Fashion Week, šis modes šovs ietur demokrātiskāku līniju, piedāvājot arī biļetes populārākajos tirdzniecības punktos. Visbeidzot, nav jau arī nemaz tik daudz pasākumu, kuri paģēr noteiktu dreskodu, šajā gadījumā – kokteiļkleitiņas dāmām un tumšu uzvalku kungiem, bet uzposties taču gribas! Varbūt tādēļ viss pasākums mazliet atgādināja Jauno Vilni, bet lai tas šoreiz izskan kā kompliments: goda kārtā pēc labākās saprašanas (kas, jāatzīst, tikai retu reizi atbilda dominējošām modes tendencēm, kurām taču sekot te visi bija ieradušies!) uzcirtušies skatītāji no sirds izbaudīja perfekti nostrādātu skaņu, gaismu, videoprojekciju un tērpu šovu.
Modīgā žurnāla L’Officiel stiliste Olga Kolotova, īsta profesionāle un darbaholiķe šā vārda labajā nozīmē, arī šoreiz bija parūpējusies par nevainojamiem tērpu un aksesuāru salikumiem, pirmajā daļā uz "mēles" izlaižot vakartērpus, otrajā – ikdienas modes pavasarīgās variācijas un trešajā daļā – peldkostīmus un pludmales tērpus. Apģērbu vietā pārsteigumu gan sagādāja šova fons: grandiozā kāpņu konstrukcija, pa kuru modeļi nāca un gāja – tās uzbūve vien prasījusi septiņas dienas. Visbeidzot svētku un zināma lepnuma sajūtu radīja patiešām burvīgās videoprojekcijas – firmas Unique profesionālais darbs un tā saliedētība ar dīdžeja veikumu. Tātad tomēr varam, ja gribam (t.i. – ja maksā)!
Savu melno rozīnīti šovā pievienoja pa tiešo no Jamaikas atgādātais dredainais Gary "Nesta" Pine – tas pats, kurš iedziedājis "Love Generation". Gaidītais hīts, protams, neizpalika un, jāatzīst, saviem gadiem Gerijs saglabājis apskaužamu enerģiju un vitalitāti, bet laikam jau tas ir viņa asiņu un dzimtenes karstās saules staru nopelns – diemžēl dažiem mūsu māksliniekiem te nelīdzētu pat solārijā pavadīts gads... Bet katram ir iespēja par to pārliecināties personīgi – LNT sola marta beigās parādīt visu šovu.
Vairāk kā 44 tūkstošus latu iztērējis iepirkumu centrs Sky&More, lai tajā esošās "labās lietas satiktu labus cilvēkus" – nu jau piektajā pēc skaita Fashion&Show. Vai savešana nostrādājusi veiksmīgi, par to vēsture, proti, mārketinga speciālisti vēl klusē.