Koncerta programmā iekļautas jubilāra sešas svītas, no kurām divas piedzīvos savu pirmatskaņojumu. Ieeja par ziedojumiem.
Kā vēsta JVLMA pārstāvji, Pelēča mūzikas tonalitāte šķiet atstarojam kādu brīnišķīgi dzidru pozitīvismu. Mūzikai ir vienkārša un gaiša noskaņa, gaišs un vitāls prieks, gaišas emocijas, ļaujot vaļu bērnišķīgam priekam un skaņu spēlei. Tieši šīs īpašības, kurām ģenētiskos priekštečus var atrast no vienas puses renesanses un baroka mūzikā, no otras puses – minimālisma estētikā, ir komponista daiļradē garīgi spēcinošākās un ienes latviešu mūzikā vēl nebijušu, svaigu elpošanu, pulsējošu darbīgumu.
Viņa mūzikai nav nekā kopīga arī ar stilizāciju. Tālab XX gadsimta skaņu valodas revolucionārie atradumi – atonālisms, dodekafonija, mikrotoņi, sonoristika, dažādas to skaitā mākslīgās skaņkārtas – Pelēci neinteresē un viņam arī XXI gadsimtā pietiek ar parasto mažoru un minoru.
Pats Pelēcis atklāj: "Mūziku raksta divu iemeslu dēļ: lai intelektuāli uzrunātu klausītāju, vai arī mūzikas pašas dēļ. Man tuvāks ir otrais. Visa mana radošā inspirācija nāk no mūzikas, no eifonijas kā ideāla atspulga jeb iemiesošanās cilts zemēs. Tiekšanās pēc šī ideāla ir svarīgākā manu darbu tēma. Mana mūzikas valoda neapšaubāmi ir ietekmējusies no tā, ko esmu uzzinājis un iemīlējis pagātnes mūzikas kultūrā."
Pirmdien, 29. oktobrī, plkst. 18 Jāzepa Vītola Latvijas Mūzikas akadēmijas (JVLMA) Lielajā zālē notiks komponista un mūzikas zinātnieka profesora Georga Pelēča 65.jubilejai veltīts pasākums – JVLMA Klavieru katedras vadītāja profesora Jura Kalnciema solokoncerts "Georgam Pelēcim – 65", vēsta JVLMA pārstāvji.