“Pasaule, kurā mēs dzīvojam, aizvadītajās desmitgadēs ir mainījusies! Ekoloģiskā situācija, pārtika ir pavisam citāda nekā vēl pirms dažiem gadiem. Mēs maz kustamies, saskaramies ar hronisku stresu informācijas piesārņojuma un sociālā spiediena veidā, mēs patērējam lielu daudzumu sadzīves ķīmisko vielu un mūsu mājās, birojos regulāri elpojam mūsdienu būvmateriālu izgarojumus. Jā, pasaule, kurā mēs dzīvojam, ir kļuvusi „garšīgāka” un komfortablāka, taču vienlaikus arī agresīvāka pret cilvēka ķermeni, līdz ar to mums ir nepieciešama arī jauna pieeja ādas kopšanā.
Esmu gandarīta, ka pēc ilgstoša darba izaicinājumiem, ko sniedza korneoterapijas izmantošana jaunajā kosmētikā, ir izdevies radīt augstas kvalitātes produktu, kas uzlabos ādu, aizkavēs pretnovecošanos ne tikai Latvijā, bet visā pasaulē,” pārliecināta kosmētikas zīmola RESPONSE by Dr. Stavro dibinātāja un vadītāja Ludmila Stavro-Freiberga.
Pēc Ludmilas Stavro-Freibergas vērojumiem viena no problēmām, ar ko šodien sakaramies, ir - jutīga āda, kas var izpausties ļoti dažādi: apsārtums, lobīšanas, sausie pleķi, pārlieku liela ādas taukainība, agrīnas krunciņas, pat izsitumi utt. “Cilvēki visbiežāk cenšas “ārstēt” katru problēmu atsevišķi, bet tās ir tikai sekas, kas ir saistītas ar ādas aizsargbarjeras nepilnībām. Stiprinot un atjaunojot ādas dabīgo aizsargbarjeru, mēs risinām problēmas cēloni, un āda šādi pati dabīgā veidā atrisina visas problēmas,” secinājusi Ludmila Stavro-Freiberga.
Atklājot zīmolu Response by Dr. Stavro, sabiedrībā pazīstamas personības ar interesi uzklausīja ārstes redzējumu par ādu un tās kopšanu un pauda arī savu viedokli par jaunā zīmola potenciālu pasaules tirgū.
“Fantastiska ārste, ļoti pārliecinoši stāsta par sejas kopšanu, arī par jaunajā kosmētikā izmantoto korneoterapiju dzirdu pirmo reizi. Ja pasaulē kosmētikas bizness pašreiz tiek vērtēts 100 miljardu ASV dolāru vērtībā, tiek pausts, ka nākamajos dažos gados šis skaitlis septiņkāršosies, kādēļ gan lai tajā nebūtu arī mūsu Latvijas uzņēmēja un viņas radītā kosmētika!? Man ir trenēta acs uz labu kvalitāti, un pirmais iespaids par produktu ir ļoti labs. Katram intuitīvi jāatrod sava kosmētika, un arī es esmu dzīvē izmēģinājusi visdažādākos – arī pasaules slavenus kosmētikas zīmolus, un ne viss manai ādai ir derējis. Ieklausījos ārstes teiktajā, ka, iespējams, tieši šie eksperimenti manai ādai bija milzīgs stress un radīja ādas jutīgumu, kāds man nekad nav bijis,” teic skaistumkopšanas eksperte, L'Officiel Baltics žurnāla un digitālās platformas vecākā galvenā redaktore Līga Zemture.
“Mani uzrunā Latvijā radīta produkcija ar pasaulīgu elpu, un jaunā kosmētika ir tāda. Es domāju, ka tai ir viss potenciāls iziet pasaules tirgū. Tāpat mani uzrunā zīmola radītājas, ārstes Ludmilas Stavro-Freibergas attieksme pret ādas kopšanu, viņas centieni radīt mums izpratni par ādas kopšanu. Tas rada uzticamību ieguldītajam darbam. Patīkami pārsteidz ārstes ieteikums sejas attīrīšanai pamatā izmantot pieniņu, bet micelāro ūdeni lietot mazāk. Piekrītu arī, ka bioholistiskā pieeja sejas kopšanā ir ļoti svarīga, jo būtiski būt klātesošai sevis kopšanas ikvakara procesā, nevis domāt par daudzām citām lietām,” pauž pasākumu vadītāja Kristīne Komaravoska.
Skaistumkopšanas un modes blogere Jekaterina Malgina saka: “Es domāju, ka jaunajam zīmolam noteikti izdosies iziet pasaules tirgū, jo gan produkta dizains, gan kvalitāte ir konkurētspējīgi. Interesanti no ārstes uzzināt tik daudz jauna par elementāru sejas kopšanu, piemēram, ka dienas kosmētiku jānotīra ne tad, kad ejam gulēt, bet jau pārnākot mājās.”
Arī blogeri Daigu Ellaby uzrunājis, cik svarīgi pareizi lietot kosmētiku, lai sasniegtu vēlamo rezultātu. “Droši vien mēs visas darām kaut ko nepareizi, un nepieciešams, lai kāds zinošs speciālists pasaka, kā jādara. Interesanti, ka tieši jutīgās ādas dēļ ir daudz negatīvu blakusefektu kā ādas apsārtums, pigmentācija utml. Arī par jaunradīto kosmētiku man radās pozitīvs iespaids tieši tādēļ, ka redzu, ka aiz tā stāv profesionāle, cilvēks, kurš zina ko dara. Noteikti to novērtēs arī pasaulē!”
Stiliste un iedvesmas bloga Morethansize.com autore Indra Salceviča jau iepriekš aizdomājusies par to, ka daudzi kopjošo kosmētiku lieto nepareizi, un Ludmilas Stavro-Freibergas pārliecinošais stāstījums to vēlreiz apstiprinājis: “Interesanti, ka tiek uzsvērts, ka sejas kopšanā ūdens ir kaitīgs ādai, un mani pārliecina ārstes teiktais, ka šim nolūkam labāk izvēlēties kosmētisko pieniņu. Iepriekš nebiju dzirdējusi arī par šajā kosmētikā izmantoto korneoterapiju jeb ādas raga slāņa veselības nozīmi. Ja klients atrod savu īsto kosmētiku, viņš tai kļūst ļoti uzticīgs. Esmu daudz strādājusi ar modi, un sievietei kosmētika noteikti ir daudz svarīgāka nekā kleita. Vēlu veiksmi jaunajam zīmolam iet ārā arī ārpus Latvijas!”
Jaunradītā kosmētika ir balstīta uz jaunām tehnoloģijām. RESPONSE by Dr. Stavro kosmētikas sastāvdaļas ļoti vērtīgas un videi draudzīgas – kā emulgatori tiek izmantoti membrānu lipīdi, kuri ne tikai neiznīcina ādu, bet rūpējas par to, un ir kā “būvmateriāls” ādas aizsargbarjerai. Produktos izmanto galveno ādas lipīdu (keramīdu, holesterīna un neaizvietojamo taukskābju) maisījumu pareizās proporcijās. Vērtīgās eļļas – Inka inčī, Šī sviesta, Makadamijas riekstu, gurķenes sēklu; hialuronskābe, beta glikāni uzlabo produktu unikālās īpašības. Savukārt netiek izmantoti agresīvi emulgatori, parabēni, silikoni un sintētiskās eļļas.
RESPONSE by Dr. Stavro kosmētikas produktu pielietojums ir daudzfunkcionāls. Piemēram, ādas attīrošo pieniņu var izmantot arī kā kopjošo krēmu rītā un vakarā. Visiem šīs kosmētikas krēmiem ir 24 stundu iedarbība, lietojami rītā un vakarā, turklāt izmantojami arī acu zonas kopšanai. Ķermeņa krēmu var izmantot arī sejai.
RESPONSE by Dr. Stavro visā pasaulē var iegādāties interneta veikalā www.responsecosmetics.com , kā arī estētiskās medicīnas un lāzerkosmetoloģijas klīnikā Panacea Pro, Rīgā. Pašreiz tirdzniecībā pieejami astoņi RESPONSE by Dr. Stavro produkti – biocelulozes maska, trīs krēmi atšķirīgiem ādas tipiem, attīrošais pieniņš, micelārais un attīrošais ūdens, ķermeņa krēms.