Fricis, Vikentijs, Vincents

Iedvesmojošs latviešu trio kļūst par “Jameson” un “QooQoo” sadarbības kolekcijas vēstnešiem

Īru viskijs “Jameson” un pašmāju modes zīmols “QooQoo” apvienojis radošos spēkus, nākot klajā ar īpaša dizaina apģērbu un aksesuāru kolekciju vīriešiem. Tās lakoniskais nosaukums “Bez bailēm” iemieso mūsdienīgu un drosmīgu stiprā dzimuma pārstāvju tēlu, kuri ikdienā nebaidās uzdrīkstēties un sasniegt jaunas virsotnes. Šogad, turpinot pilnveidot “Bez bailēm” ideju, lai nestu to tālāk pasaulē, par limitētās tirāžas kolekcijas vēstnešiem trāpīgi izvēlēti trīs veiksmīgi savas jomas profesionāļi – šarmantais aktieris Āris Matesovičs, aizrautīgais jaunuzņēmējs Ernests Štāls un godalgotais bārmenis Oskars Smilga –, kuru drosme iemūžināta iedvesmojošos kampaņas foto un video stāstos.

Jauno teātra mākslinieku trupas "Kvadrifrons"aktieri Āri Matesoviču daudzi iepazina populārajā pašmāju seriālā “UgunsGrēks”, kur viņš atveidoja simpātisko Kasparu, bet ikdienā viņu var sastapt Dirty Deal Teatro un Jaunā Rīgas teātra visvairāk skatītajās izrādēs vai motocikla mugurā. Jau pavisam drīz Āris sevi pieteiks arī uz lielā kino skatuves spēlfilmā “Blakus”, vēlreiz apliecinot to, ka drosmīgajiem pieder pasaule. Stilīgais aktieris lieliski iemieso Jameson un jaunās apģērbu kolekcijas saukli “Bez bailēm” – 2018. gadā viņa spēja uzdrīkstēties vainagojās ar nomināciju teātra balvai "Spēlmaņu nakts" kategorijā "Gada jaunais skatuves mākslinieks". Āris zina, ka katra jauna loma, jauna skatuve un jauns sākums ir grūts, taču galvenais ir ticēt idejai un nebaidīties riskēt.

 

Inovatīvais uzņēmējs un Latvijas start-up nozares pionieris Ernests Štāls, savukārt, pazīstams kā vairāku veiksmīgu tehnoloģiju jaunuzņēmumu dibinātājs un viens no start-up kopienas Tech Hub Riga idejas aizsācējiem, kurš savus radošos spēkus šobrīd velta mārketinga rīku izvērtēšanas platformai “Dripit.io”. Ernests jau vairāk nekā 10 gadu garumā ir aktīvs jauno tehnoloģiju eksperts un iedvesmojošs orators, kura runas klausījušies vairāki tūkstoši interesentu tādos pasākumos kā “iNovuss”, “TechChill”, “Panākumu Skola” un “Starta Diena”. Viņš nebaidās atklāt, ka aiz lielas veiksmes slēpjas arī daudz neveiksmju, tāpēc galvenais ir nepadoties un turpināt virzīties tikai uz priekšu.

 

Turpretī izveicīgais dzērienu entuziasts Oskars Smilga ir labi zināms kokteiļu meistaru aprindās – kā iecienītā bāra Mākonis Cocktail & Design bārmenis viņš ir uzvarējis neskaitāmās sacensībās Latvijā un tālu aiz tās robežām un pierādījis, ka triumfē tie, kuri uzdrīkstas. Oskars prot novērtēt augstas kvalitātes dzērienus, tādēļ arī viņa sadarbība ar Jameson ir tikai likumsakarīga. Viņš dzīvo ar pārliecību, ka pagatavot dzērienu ik reizi ir liela atbildība, jo bārmenim ir jāmāk pārsteigt, sajūsmināt un vienmēr trāpīt desmitniekā. Tikai paši drosmīgākie spēj spert soli tālāk un ar kokteili izstāstīt veselu stāstu.

 

“Sine Metu” jeb latviski “Bez bailēm” jau gadu desmitiem ir Jameson moto, kas, kā vēsta leģendas, Džeimsonu ģimenei savulaik piedēvēts par viņu drosmi cīņā ar pirātiem, bet tagad kļuvis par spilgtā modes zīmola QooQoo iedvesmas avotu. Spēcīgais un iedvesmojošais sauklis QooQoo dizaineres Aļonas Bauskas rokrakstā rotā unikālos sadarbības kolekcijas modeļus vīriešiem: džemperus, T-kreklus, cepures un zeķes. Abu zīmolu radošais kopdarbs apvieno gan Jameson raksturīgo uzdrīkstēšanos un kvalitāti, gan QooQoo oriģinālo un vienmēr pamanāmo stilu, ko spilgti iemieso arī kampaņas vēstneši. Kolekcija limitētā daudzumā šobrīd nopērkama QooQoo veikalā-šovrūmā Rīgā, Zirgu ielā 3, kā arī zīmola tiešsaistes veikalā.

Līdzīgie raksti