Aleksandrs, Doloresa

„Carnival Youth” aicina piedalīties „Eiropas eksāmenā”

Jau šonedēļ, 8.maijā, notiks „Eiropas eksāmens”, kuru tiešsaistē varēs aizpildīt www.esmaja.lv. Eiropas Komisijas pārstāvniecība Latvijā aicina ikvienu piedalīties eksāmenā un parādīt savas zināšanas par Eiropas Savienības jautājumiem.

Izaicinājumu piedalīties „Eiropas eksāmenā” ir pieņēmuši arī mūzikas grupas „Carnival Youth” dalībnieki. Viņi kā Eiropas attīstības gada labas gribas vēstnieki ir pārliecināti, ka „Eiropas eksāmenā” jāpiedalās visiem. „Carnival Youth” dalībnieki mudina arī citus Latvijas iedzīvotājus, īpaši skolēnus, piedalīties eksāmenā, pārbaudīt savas zināšanas ar Eiropu saistītos jautājumos un laimēt vērtīgas balvas.

„Carnival Youth” piedalījās arī „Eiropas eksāmena” informatīvā video izveidē, parādot savu pārliecību par Eiropas Savienības jautājumu nozīmību un vērtībām, kas svarīgas eiropiešiem.

Piedaloties „Eiropas eksāmenā”, dalībnieki varēs iegūt vērtīgas balvas. Trīs vecuma grupās erudītākajiem skolēniem – 1.vietas ieguvējiem tiks dāvāts ceļojums, 2. vietas ieguvēji balvā saņems datorus, bet tie, kas ieņems 3. vietu, iegūs planšetdatorus. Savukārt sešiem erudītākās skolas skolotājiem būs iespēja doties divu dienu ekskursijā uz Tallinu, lai paplašinātu savu profesionālo zināšanu loku un uzkrātu spēkus tālākam darbam. Jāpiebilst, ka planšetdators tiks dāvināts arī tam Latvijas iedzīvotājam, kurš, kārtojot eksāmenu, apliecinās vislabākās zināšanas par Eiropas Savienību.

„Eiropas eksāmens” Latvijā norisinās jau otro gadu. Pērn tajā piedalījās skolēni no 283 skolām, kopā ar pieaugušajiem - turpat 3 000 Latvijas iedzīvotāju. Galveno balvu – ceļojumu uz Eiropas Savienības „sirdi” Briseli - ieguva seši skolēni. Savukārt erudītākās skolas titulu un septiņus planšetdatorus saņēma Valmieras Valsts ģimnāzija, kuras skolēni īpaši aktīvi piedalījās eksāmenā un guva tajā augstus rezultātus. Tāpat planšetdators tika izlozēts arī citu eksāmenu kārtojušo interesentu vidū, kuri skolas gaitas jau bija pabeiguši. 

Jaunākie raksti