Kā liecina pētījuma rezultāti, 26% respondentu uzskatīja, ka 2014. gadā Rīgā dažādu kultūras pasākumu piedāvājums bija „ievērojami kvalitatīvāks un interesantāks” nekā iepriekšējos gados. Vēl 31% aptaujāto teica, ka pērn piedāvājums bija nedaudz kvalitatīvāks un interesantāks. Viedokli, ka tas ir apmēram tāds pats kā iepriekšējos gados, pauda 21%, bet tikai 1% uzskatīja, ka 2014. gadā kultūras pasākumu piedāvājums bijis nekvalitatīvs un neinteresants.
Biežāk nekā caurmērā viedokli, ka 2014. gadā kultūras pasākumu piedāvājums Rīgā bija kvalitatīvāks un interesantāks nekā iepriekš, pauda sievietes un iedzīvotāji vecumā no 18 līdz 24 gadiem, aptaujas dalībnieki ar augstāko izglītību.
Aptaujas dalībnieki arī novērtēja, vai tas, ka Rīga 2014. gadā bija Eiropas kultūras galvaspilsēta, mainīja Rīgas un Latvijas atpazīstamību Eiropā. Pētījuma dati liecina, ka 30% respondentu uzskatīja, ka tas ir ievērojami uzlabojis Rīgas un Latvijas atpazīstamību, 39% - ka nedaudz uzlabojis, savukārt 13% domāja, ka šis fakts neko nav mainījis, bet pārējiem aptaujas dalībniekiem nebija vērtējuma šajā jautājumā.
SKDS kopumā aptaujāja 801 rīdzinieku.
Tirgus un sabiedriskās domas pētījumu centrs SKDS 2014.gada novembra beigās ir veicis aptauju, kā iedzīvotāji vērtē Rīgas kā Eiropas kultūras galvaspilsētas pasākumus un to nozīmi Rīgas atpazīstamības veicināšanā.