Konstantīns Bogomolovs ir zinātņu doktors, imidža dizainers un modes analītiķis, Starptautiskā mācību centra Bogomolov’ Image School vadītājs, semināru cikla un mācību - metodisko darbu autors par imidža dizaina teoriju un praksi. 90.-to gadu sākumā atbraucis no Sankt-Pēterburgas uz Rīgu, Konstantīns Bogomolovs pirmais sāka izstrādāt tajā laikā jaunu imidža dizaina virzienu. Viņa profesionālajā biogrāfijā ir raksti un fotosesijas Latvijas un aizrobežu modes žurnālos. Sadarbība ar Latvijas telekanāliem, sagatavojot programmas par stilu un modi, darbība skaistumkopšanas salonos, modeļu aģentūrās, piedalīšanās vairāku modes šovu sagatavošanā, kā arī stila/imidža veidošana politiķiem un estrādes zvaigznēm. Tā visa dēļ K. Bogomolovu pelnīti uzskata par Latvijas stilistu Nr.1.
Modē ir viss!
Kā atzīst modes eksperts, mūsdienās vadošais modes motīvs vairs nav vien noteikti stili, drīzāk vairāku stilu veiksmīga eklektika. Taču imidžs ir kas vairāk par personīgā stila izvēli - tas ir kopējais asociatīvais tēls, kur stils ir tikai viens no svarīgākajiem tā komponentiem. Tas nozīmē, ka ikvienai sievietei vai vīrietim pirms sava stila veidošanas/pārveidošanas ir jāapzinās, kādu asociatīvo imidžu par sevi viņa/-š vēlas radīt!
Harmoniska un stilīga imidža komponenti
Lai iegūtu stilīgu imidžu, modes eksperts atzīst, ka būtiski ievērot piecus imidža komponentus jeb veiksmīga individuālā tēla nosacījumus, kam vienmēr jābūt harmonijā.
• Cilvēka ķermenis ir kā pirmavots ar sev raksturīgām pazīmēm, kas katram dots jau no dabas. Tā ir ķermeņa uzbūve, ādas krāsa, sejas kontūra, mati un viss cits, kas Jūs raksturo vizuāli, jo imidžs sākas jau no pirkstu galiņiem!
• Meikaps, frizūra, tērps, apavi un aksesuāri ir blakuslīdzekļi, ar kuru palīdzību izcelt un individualizēt cilvēka skaistumu! Veiksmīgam stilam vienmēr ir jābūt saskaņā arī ar Jūsu fiziskajiem dotumiem.
• Apkārtējā vide un apstākļi ir tie, kas veido tēla auru un tā vizuālo iederību. Tēlam ir jāiekļaujas vidē, kur tas tiks prezentēts. Piemēram, atbilstošs tērps būs tāds, kas tiks sabalansēti pielāgots gan personībai, gan arī pasākuma dreskodam.
• Izturēšanās stils, manieres, gaita, žesti - tam visam vienmēr jābūt saskaņā ar izvēlēto stilu, lai nebūtu disharmonija starp Jūsu uzvedību un izskatu.
• Personīgais statuss. Sievietes/vīrieša stilīgs imidžs būs pilnīgs tikai tad, kad sociālais statuss un dzīvesveids būs harmonijā ar iepriekš minētiem imidža komponentiem - veiksmīgu apģērbu, aksesuāru, frizūras, meikapa, gaitas, balss un manieru salikumu.
Bet līdztekus šiem imidža komponentiem, par stilīgu un mūsdienīgu imidžu var saukt tad, ja tas atbilst arī laikmetam un modei! Un, kā atzīst K.Bogomolovs, mode ir cilvēki, ne tikai apģērbs...
Vai stilīgs, moderns imidžs ir dzīves greznība vai kārtējā spekulācija par modes terminoloģiju? Drīzāk jau šodienas dzīves nepieciešamība kā sievietēm, tā vīriešiem, lai tuvinātu vēlamo veiksmi un sasniegumus. Kā atzīst imidža dizainers, modes analītiķis Konstantīns Bogomolovs, tiem, kas vēlas pilnveidot savu imidžu, jāatceras, ka stilīgu tēlu iegūst ne tikai ar veiksmīgu apģērba, aksesuāru, frizūras un meikapa salikumu...