1. Seko līdzi aktuālajiem piedāvājumiem
Pat, ja neesi no tiem cilvēkiem, kas aktīvi meklē atlaides un akcijas, bieži vien tās ir tev tieši deguna priekšā, it sevišķi, ja veikals vai tirdzniecības centrs atrodas tev pa ceļam uz darbu vai mājām. Visizdevīgākie piedāvājumi parasti ir īslaicīgi, tāpēc ieskaties kārtīgi – vai tavu aci piesaistījušais piedāvājums nav jāizmanto tajā pašā dienā vai nedēļā. Ja tā ir, tad iespējams nākamajā reizē, kad iesi gar veikalu, tas jau vairs nebūs aktuāls.
2. Apskati vairāku veikalu piedāvājumus
Ja esi tirdzniecības centrā, kur blakus ir vairāki līdzīgi apavu un apģērbu veikali, tad noteikti apskati, ko piedāvā tie visi, pirms izdari izvēli par labu kādam lielākam pirkumam. Un noteikti nepalaid garām iespēju apmeklēt jaunus vai nelielus veikaliņus, kuros bieži vien var atrast lieliskas stila „pērles”.
3. Atceries, ka uzkrātie punkti ir arī jātērē
Viens no veidiem, kā palielināt klientu lojalitāti, ir nodrošināt ne tikai atlaides, bet arī punktu krāšanas iespēju, kā rezultātā klients var daļu no iztērētās naudas savā veidā saņemt atpakaļ. Taču šiem punktiem lielākoties ir „derīguma termiņš”, kas jāievēro, citādi uzkrātais mēdz pazust. Tāpat vienmēr „jātur acis vaļā”, vai nav sākusies kāda akcija, kuras ietvaros ir iespējams nopelnīt vairāk punktu nekā ikdienā.
4. Izmanto gan T/C, gan pašu veikalu privilēģiju kartes
Ja iepērcies tirdzniecības centros, kā to dara lielākā daļa Latvijas iedzīvotāju, tad vienmēr der atcerēties, ka papildus izdevīgumu var sniegt ne tikai konkrēto veikalu, bet arī tirdzniecības centru privilēģiju kartes. Īpaši izdevīgi tas ir tad, ja visbiežāk iepērcies kādā konkrētā tirdzniecības centrā, jo viena karte gan aizņems mazāk vietas maciņā, gan būs izdevīga vairākos veikalos uzreiz. Ja esi nolēmis veikt apjomīgāku pirkumu un tev nav konkrētā privilēģiju karte, aprēķini vai nebūs izdevīgāk to iegūt pirms pirkuma izdarīšanas un ar saņemto atlaidi kompensēt izdevumus par klientu karti.
5. Seko līdzi iecienītāko veikalu sociālajiem tīkliem
Protams, ir grūti sekot līdzi visu savu iemīļoto veikalu sociālo mediju aktivitātēm, taču, pirms došanās uz veikalu, noteikti ir vērts „izšķirstīt” vismaz dažas veikalu virtuālās lapas, lai uzzinātu, vai tieši šodien nav kāda izdevīga akcija, kuru nedrīkst laist garām. Dažreiz kādas īpašās atlaides ir apskatāmās tikai sociālajos tīklos un, tajos nemaz neieejot, var palaist garām kaut ko tiešām vērtīgu!
Drēgnais rudens ir laiks, kad ne viena vien dāma cenšas uzlabot garastāvokli, iegādājoties jaunu apģērbu, aksesuārus un apavus. Bieži vien iepērkoties emociju uzplūdā gadās aizmirst par iespējām iegādāt kārotās lietas izdevīgāk, tāpēc t/c „Origo” eksperti iesaka piecas lietas, ko der paturēt prātā!