Elegantā restorāna “White House” atmosfēra un piesātinātā programma ļāva viesiem pilnībā izjust titulētākā konjaka zīmola filozofiju “Joie de Vivre” jeb dzīves baudīšanu esošajā mirklī – baudot labu ēdienu, saskarsmi ar interesantiem cilvēkiem, patīkamu mūziku, kā arī glāzi izmeklēta dzēriena ar neatkārtojamu garšu. “Courvoisier” zīmolam veltītajā pasākumā tika pasniegti oriģināli kokteiļi uz šī konjaka bāzes.
“Neraugoties uz bagāto vēsturi, mēs vienmēr esam gājuši kopsolī ar laiku. Mēs nevēlamies uzspiest garlaicīgus un apnicīgus stereotipus par konjaku, par to, ka šim dzērienam ir nepieciešama noteikta vide vai tas ir piemērots tikai noteikta vecuma vai statusa cilvēkiem. “Courvoisier” iestājas par esības prieku un dzīvesprieku, tas maģiski atklāj savas īpašības kokteiļos, un to var viegli baudīt, sēžot uz terases saulainā vasaras dienā,” stāsta zīmola “Courvoisier” pārstāve Gosia Budnik. “Pienācis laiks mainīt priekšstatu par konjaku kā kaut ko tumšu, maskulīnu un ļoti tradicionālu. Šodienas konjaks – tā ir bagātīga garša, vieglums un mūsdienīgums, kā arī oriģināli kokteiļi.”