Sesijas atklāšanu iezīmēs 16. Latvijas Modes Gada balvas pasniegšana par 2020. gadu. Katru gadu Baltijas Modes federācija kopā ar modes industrijas ekspertiem nosaka labākos savas jomas speciālistus. Šosezon 12. oktobrī digitālās mākslas centrā “Digital Art House” tiks apbalvoti uzvarētāji 10 nominācijās. Tā kā dizaineri arvien lielāku uzmanību pievērš vides jautājumiem, balvu pasniegšanas ceremonija ir papildināta ar nomināciju “Labākais ilgtspējīgais modes zīmols”. Digitalizācijas tendences rezultātā radusies vēl viena jauna nominācija — “Labākā digitālā prezentācija”.
Trešdien, 13. oktobrī, studijā “DESIGNERS 4” iepazīstinās ar vietējiem tekstilizstrādājumu un aksesuāru zīmoliem — Cinnamon Concept, Una Bērziņa, Vaskala, Valdis Brože. Uzreiz pēc tam sekos Modes nedēļas debitants – Saint Key, kas priecēs skatītājus ar sieviešu apģērbu limitēto kolekciju mājām un atpūtai. Otrā RFW diena noslēgsies ar zīmola "Gummo" digitālo instalāciju mākslas centrā “Digital Art House” — izstādē būs apskatāmi zīmola "Gummo" darbi līdz 17. oktobrim.
RFW galvenajā programmā ir izziņoti šādi dizaineri: Iveta Vecmane, Natalija Jansone, Selina Keer, Amoralle, Volga Vintage, Katya Katya London, Collected Story, Nolo. Gaidāmās modes sesijas pieaicinātais viesis ir igauņu zīmols Diana Arno. Bērnu modi pārstāvēs zīmoli Aristocrat Kids, Tiny Bunny un Rock and Mouse. Pirmo reizi Rīgas modes nedēļas vēsturē jaunās kolekcijas varēs novērtēt skatītāji no visas pasaules. Tiešraides būs pieejamas portālos spice.lv un tvnet.lv, kā arī oficiālajās RFW lapās Facebook un Instragram. Translāciju vadītāja ir slavenā un stilīgā televīzijas raidījumu vadītāja Grēta Peide.
“Tirdzniecības centrs “Spice” kā modes vēstnesis ar lielāko prieku atbalsta Riga Fashion Week, lai ikvienam modes entuziastam būtu iespēja vērot modes mākslinieku veikumu arī attālināti. Šobrīd, kad pasaule ir kļuvusi digitāla, mūsuprāt, neviens pasākums vairs nav iedomājams bez digitāla formāta. Tādēļ šogad, pirmo reizi Riga Fashion Week vēsturē, pilnīgi visu modes mākslinieku skates būs iespēja vērot arī tiešraidē. Aicinām ikvienu interesentu trīs dienu garumā vērot Latvijas labāko dizaineru veikumu spice.lv,” stāsta tirdzniecības centra “Spice” un “Spice Home” mārketinga vadītāja Linda Kalniņa.
Savukārt līdz 18. oktobrim radiostacijas “European Hit Radio” portālā ehrhiti.lv un EHR mobilajā lietotnē ir pieejams īpašs mūzikas atskaņošanas saraksts ar deju mūzikas izlasi: no fanka un nu-disco un house stila kaverversijām. Mūzikas izlase pārstāv labāko ārvalstu kompozīciju simbiozi ar modes skatu šoviem, un ne tikai.
Šoruden RĪGAS FASHION WEEK norisināsies no 12. līdz 16. oktobrim. Sekojiet RFW jaunumiem sociālajos tīklos Facebook, Instagram un portālā www.rfw.lv.