Stella, Larisa

“Riga Street Food Festival” atzīst par trešo labāko publisko pasākumu pasaulē

23. novembrī Portugāles pilsētā Koimbrā notikušajā Starptautiskā pasākumu un klātienes komunikācijas festivāla "Best Event Awards World" apbalvošanas ceremonijā šā gada janvārī Vecrīgā notikušais ielu ēdienu festivāls "Riga Street Food" atzīts par trešo labāko publisko pasākumu pasaulē.

Kategorijā "Labākais publiskais pasākums" festivāls "Riga Street Food" konkurēja ar "Swarovski" gaismas festivālu Vācijā, zinātnes un tehnoloģiju festivālu "Generation Discover" Nīderlandē, "Turkmenbashi International" ostas atklāšanas ceremoniju Itālijā un Starptautiskās jogas dienas atzīmēšanas pasākumu "Yoga by the Bay" Indijā. Par uzvarētājiem kļuva nīderlandieši, bet otrās vietas apbalvojumu saņēma indieši.

"Festivāls "Riga Street Food" norisinājies vien divas reizes, bet jau ieguvis pasaules pasākumu nozares atzinību līdzās tādiem gigantiem kā "Google", "Mercedes", "Oriflame", "Toyota", "Nestle", "adidas", IBM un FIFA," saka Rīgas Tūrisma Attīstības Biroja "Live Rīga" sabiedrisko attiecību vadītāja Anna Blaua. "Nest Rīgas vārdu pasaulē šādā konkurencē ir liels gods. "Riga Street Food" festivālu esam realizējuši pateicoties nenovērtējamam kopdarbam ar radošajām un tehniskajām aģentūrām, un, protams, labākajiem Rīgas restorāniem."

"Riga Street Food" norisinājās šā gada 13. janvārī Kaļķu-Vaļņu ielas krustojumā un, neskatoties uz mīnus 15 grādu salu, piesaistīja lielu gan vietējās, gan ārvalstu publikas interesi. 14 labāko Rīgas restorānu pavāri piekrita izaicinājumam neierastajos apstākļos turpināt meklēt Latvijas garšas kodu un piedāvāt apmeklētājiem dažādus kulināros pārsteigumus par ikvienam interesentam pieņemamām cenām. Tika radīta īsta festivāla gaisotne, pasākumu apmeklēja vairāk nekā 10 000 cilvēku un tas tika pamanīts arī starptautiskajā publisko notikumu apritē.

"Best Event Awards" rīkotāji gada balvas nolikumā uzsver, ka apbalvo inovatīvākos, drosmīgākos pasākumu organizētājus, kuri domā ārpus ierastā rāmja, lauž rutīnas un nebaidās būt radoši. BEA radās 2006. gadā un nu jau kļuvusi par prestižāko pasākumu industrijas balvu visā pasaulē.

Festivālu "Riga Street Food" organizēja Rīgas tūrisma attīstības birojs "Live Rīga" sadarbībā ar zīmolu aktivizācijas un pasākumu mārketinga aģentūru "SponsorKing" un pasākumu producentu kompāniju "Ideju institūts".

Šogad notikušais bija jau otrais festivāls "Riga Street Food". Tā tradīcija tika aizsākta pērnā gada janvārī un šobrīd notiek gatavošanās jau nākamā gada festivālam. Ņemot vērā nule iegūto starptautisko publicitāti, sagaidāms, ka jau tāpat negaidīti lielā ārzemju tūristu interese par "Riga Street Food" vēl krietni pieaugs.

Līdzīgie raksti