Leopolds, Undīne, Unda

Pavasarīgās noskaņās prezentēta aktīvam dzīvesveidam veltīta aplikācija. FOTO

Aizvadīto ceturtdien, 11. aprīļa pēcpusdienā, MyFitness “Matīss” sporta klubā norisinājās zīmola Rexona kampaņas “Kusties vairāk-dzīvo vairāk!” atklāšanas pasākums, kura ietvaros, tika prezentēta jaunā Rexona 5000 Steps viedtālruņu aplikācija, kas ar dažādu aktīvu izaicinājumu palīdzību mudinās sabiedrību ikdienā vairāk pievērsties kustībai. Nupat aizsāktā kampaņa Latvijā norisināsies pus gada garumā, un par tās vēstnešiem kļuvuši trīs iedvesmojoši aktīva dzīvesveida entuziasti – TV personība un pasākumu vadītāja Lelde Ceriņa, daudzsološā kamaniņu braucēja un olimpiete Ulla Zirne un sporta meistars, trīskārtējs Baltijas čempions autošosejā Jānis Vanks.

Pavasarīgās noskaņās aizvadītā pasākuma ievaddaļā tā vadītāja-kampaņas vēstnese Lelde Ceriņa klātesošajiem prezentēja Rexona nupat veiktā pētījuma rezultātus, atklājot Latvijas iedzīvotāju kustības paradumus. Proti, vairāk nekā puse jeb 53% aptaujāto vecumā no 16 līdz 55 gadiem nodarbojas ar sportu vai fiziskām aktivitātēm vismaz reizi nedēļā. Visbiežāk respondenti norādījuši, ka dodas garākās pastaigās, kam seko vingrošana mājās vai trenažieru zāles apmeklēšana, kā arī riteņbraukšana. Interesanti, ka lielākā daļa aptaujāto norāda, ka vēlētos ar fiziskām aktivitātēm nodarboties biežāk, taču galvenie šķēršļi tam ir ierobežoti laika resursi, nogurums, nespēks vai slinkums, kā arī motivācijas un kompānijas trūkums.

Lai motivētu iedzīvotājus arī steidzīgajā darba ikdienā kustēties vairāk un iedrošinātu vienam otru, zīmols Rexona ir izstrādājis jauno 5000 Steps jeb 5000 soļu izaicinājuma aplikāciju, kas ikvienu aicina dienā noiet vismaz 5000 soļus, tādējādi kļūstot fiziski aktīvākiem, uzstādot sev jaunus mērķus un sacenšoties par vērtīgām balvām. Kā prezentācijas turpinājumā uzsvēra Paula Elksne, Rexona zīmola vadītāja Latvijā, ik dienu noejot vismaz 5000 soļus cilvēks vairs nav neaktīvs, un tas ir attālums, ko var veikt arī salīdzinoši aizņemtākie un mazāk aktīvie, kaut vai tikai nedaudz vairāk piedomājot pie saviem ikdienas paradumiem, tā piemēram, lifta vietā izvēloties kāpt pa kāpnēm vai arī auto vietā doties savās ikdienas gaitās ar kājām.

Rexona komandas mērķis bija radīt aplikāciju-sociālu soļu skaitītāju, kas kļūtu par katra labāko partneri kustībā. Neskaitot tās galveno funkciju – uzskaitīt ikdienā veiktos soļus, aplikācija sniedz iespēju piedalīties arī dažādos aizraujošos izaicinājumos. Tā piemēram, jau pavisam drīz lietotnē tiks pieteikts pirmais Lieldienu izaicinājums un kampaņas gaitā tam sekos arī īpašie vēstnešu izaicinājumi, savukārt lielais izaicinājums – soļu skaita ziņā noiet apkārt visai Latvijai – aplikācijā ir pieejamas jau tagad un turpināsies līdz pat kampaņas noslēgumam, kad apbalvosim pašus aktīvākos dalībniekus. Android lietotāji jau šobrīd var lejuplādēt Rexona 5000 Steps aplikāciju Google Play Store, un jau pavisam drīz tā būs pieejama arī Apple viedtālruņu īpašniekiem,” komentē zīmola Rexona vadītāja Latvijā Paula Elksne.

Prezentācijas pasākuma turpinājumā vārds tika dots Rexona kampaņas “Kusties vairāk-dzīvo vairāk!” vēstnešiem Leldei Ceriņai, Ullai Zirnei un Jānim Vankam, kuri katrs ar klātesošajiem dalījās aktīvā dzīvesveida iedvesmas stāstā, atklājot savu ceļu līdz sportiskai ikdienai, akcentējot fizisko aktivitāšu būtisko lomu savā dzīvē, iezīmējot personīgos sasniegumus un izaicinājumus, kā arī iedvesmojot citus kustēties vairāk un dzīvot veselīgāk. Lai arī visi trīs vēstneši paši savu ikdienu aizvada sportiski aktīvi, viņi ir pārliecināti, ka kustēties var ikviens un to var darīt, arī sākot ar pavisam nelielu fizisko slodzi, to pakāpeniski kāpinot un izaicinot sevi.

Lai aizvadīto pasākumu padarītu vēl saistošāku un aktīvāku, tā otrajā daļā klātesošos ar atraktīvu treniņu iekustināja MyFitness treneri Marta Kešāne un Kristaps Ence, kuri nodemonstrēja vienkāršu, bet efektīvu vingrojumu sēriju, ko katrs var veikt gan sporta zālē, gan arī birojā brīvajos brīžos starp ikdienas darbiem, lai izkustinātu savu ķermeni un justos možāk. Bet jau īsi pēc vingrojumu aktivitātes sekoja foto mirkļu konkurss, kurā trīs no prezentācijas apmeklētājiem savā īpašumā ieguva īpašu balvu – Ullas Zirnes radītā apģērbu zīmola Ullalaaa Clothing sadarbības kolekcijas T-kreklus, kas tapuši par godu Rexona kampaņai un ko rotā lipīgais sauklis “Moving is so Ullalaaa”. Limitētās tirāžas T-kreklus kampaņas gaitā būs iespējams iegādāties arī Ullalaaa Clothing Instagram profilā, iedvesmojoties kustībai ar stilu.

Rexona aktīvā dzīvesveida iedvesmas kampaņa “Kusties vairāk-dzīvo vairāk!” Latvijā, kā arī kaimiņvalstīs Lietuvā un Igaunijā norisināsies no aprīļa līdz pat septembra izskaņai, un tās ietvaros ikviens ir aicināts piedalīties dažādajos jaunās 5000 Steps aplikācijas izaicinājumos, kā arī sporta pasākumos, kas taps sadarbībā ar MyFitness sporta klubiem un Eiropas Sporta nedēļu #beactive. Plašāka informācija par kampaņas norisi pieejama vēstnešu sociālo tīklu kontos, kā arī Rexona Latvia Facebook lapā.

Līdzīgie raksti