“Mūsu primārais mērķis, rīkojot Masļeņicu, bija radīt jaunu un kvalitatīvu gastronomijas tūrisma produktu, kas mazinātu sezonalitāti un piesaistītu arvien vairāk tūristu periodā, kad pilsētā ierasti ir klusākais periods. Tas ir ieguvums gan viesnīcām, gan restorāniem, gan pārvadātājiem, gan uzņemošajām tūrisma aģentūrām u.c. Festivāla laikā rīkojām apmeklētāju aptauju, un tās rezultāti ir ļoti pozitīvi. Visvairāk apmeklētāju novērtējuši pasākuma kopējo atmosfēru un Rīgas Krievu teātra priekšnesumus, kā dēļ būtu gatavi Rīgā uz šo pasākumu atgriezties arī nākamgad. Tāpat īpaši novērtējam tos apmeklētājus, kas uz pasākumu ieradušies speciāli gan no Lietuvas, gan no Krievijas - valstīm, kurās veicām sociālo tīklu reklāmas kampaņas. Kopumā redzams, ka šim pasākumam ir liels tūrisma produktu potenciāls arī nākotnē. Rīga ir multikulturāla pilsēta, un tā ir liela priekšrocība. Mēs esam atvērti un varam kopā rīkot dažādu kultūru svētkus. Tas ir labs stimuls kā tūrisma attīstībai, tā arī pilsētas festivālu tradīciju attīstībai pašiem rīdziniekiem,” pastāstīja Jānis Jenzis, RTAB valdes loceklis.
Pasākumā piedalījās populāri Rīgas šefpavāri, Mihaila Čehova Rīgas Krievu teātris, kā arī Latvijas folkloras kolektīvi. Pasākums izdevās spilgts, krāsains un interaktīvs. Visu dienu uz svētku skatuves skanēja tautasdziesmas, joki, vadošu teātra aktieru un vokālo ansambļu muzikālā teātra programma. Īpašu noskaņojumu radīja svētku vadītāji – populārie Latvijas aktieri Tatjana Lukašenkova un Rihards Lepers.
Svētkos “Masļeņica – lielais pankūku cepiens” piedalījās restorāni “Aqua Luna”, “Čarlstons”, “Entresol”, “Ferma”, “Garage”, “Kaļķu vārti”, “OZO restorāns”, “Tinto”, kā ari pieci “Street Food Latvia” dalībnieki – “Bao”, “Crepes cafe”, “Vegstop”, “Āzijas pankūkas” un “Hačapurija”. Pasākuma ēdienkartē galvenais ēdiens bija tradicionālās Masļeņicas pankūkas, taču līdzām tām bija nogaršojami arī citi krievu, baltkrievu, ukraiņu, meksikāņu, gruzīnu virtuves ēdieni.