Leopolds, Undīne, Unda

Ķīpsalas pludmalē atgriežas tradicionālais “Borjomi” pikniks

Ceturtdien, 13. jūnijā, no plkst. 18.00 līdz 19.30 Ķīpsalas pludmalē norisināsies tradicionālais “Borjomi” pikniks netradicionālā gaisotnē, kas vienā no Rīgas iecienītākajām pludmalēm jau sesto gadu pēc kārtas pulcēs lielus un mazus interesentus. Piknika laikā ikviens apmeklētājs varēs piedzīvot pirmizrādi virtuālai “Borjomi trasei ar raksturu”, dodoties aizraujošā pastaigā pa Ķīpsalu, kā arī baudīt patīkami vasarīgu atmosfēru, nogaršot gardus grila ēdienus, kustēties līdzi dzīvās mūzikas ritmiem un noslēgt darba dienu uz pozitīvi uzlādējošas nots.

Minerālūdens “Borjomi” pikniks jau tradicionāli kļuvis par vienu no gaidītākajiem un apmeklētākajiem brīvdabas pasākumiem pilsētā, un arī šogad piknika apmeklētājiem būs iespēja iesaistīties dažādās izklaidējošās aktivitātēs, pirmajiem dodoties izmēģināt “Borjomi trasi ar raksturu”, baudot foto priekus, uzlādējoties ar “Borjomi” minerālūdeni un nogaršojot “Kitchen Me” sarūpēto grila maltīti, ko novērtēs pat visprasīgākie gardēži. Piknika vadītāja lomā iejutīsies vienmēr atraktīvais Armands Simsons, savukārt par uzmundrinošu muzikālo pavadījumu vakara gaitā gādās Lauris Valters.

Viens no šīs sezonas lielākajiem jaunumiem ir arī īpaša “Borjomi trase ar raksturu”* pa gleznaino Ķīpsalu, kas Latvijas iedzīvotājiem pirmo reizi tiks prezentēta piknika dienā un ļaus šo Rīgas daļu iepazīt vēl neredzētā gaismā. Trases maršruts aizsākas smilšainajā Ķīpsalas pludmalē un virzās tālāk uz Balasta dambi, pa ceļam apskatot dažādus citus aizraujošus apskates punktus 3,5 km jeb 4600 soļu garumā. Virtuālā “Borjomi trase ar raksturu” ir pirmā šāda veida trase Latvijā, kas aicina ikvienu Rīgas iedzīvotāju un viesi iesākt vasaras sezonu īpaši aktīvi, apvienojot patīkamo ar lietderīgo un no jauna ieraugot galvaspilsētas kolorīto krāšņumu un vēsturiskās bagātības.

„„Borjomi” ir īpašs ūdens, ūdens ar raksturu, un tādus mēs iedomājamies arī savus patērētājus,” stāsta Tatjana Rudiene, „IDS Borjomi Europe” mārketinga menedžere. „Ar zīmola jauno komunikācijas kampaņu mēs atbalstām savu patērētāju vērtības, prasmes un vēlmes – atrast sevi, atļauties dzīvot pēc sava prāta un nebaidīties parādīt raksturu, nepievēršot uzmanību stereotipiem un aizspriedumiem. Un tieši tāds šogad solās būs ikgadējais “Borjomi” pikniks Ķīpsalā – aizraujošs, saliedējošs un vasarīgas iedvesmas pilns.”

Līdzīgie raksti