Laikā, kad daudzi paši organizē ceļojumus, cilvēki no tūroperatora sagaida piedāvājumu, kādu var patiešām atļauties no ģimenes budžeta. Piemēram, par ceļojumu uz tāliem un eksotiskiem galamērķiem liela daļa Latvijas iedzīvotāju var atļauties maksāt vidēji 1100 – 1500 EUR. Viņi grib piepildīt sapni redzēt Islandi, Japānu, Austrāliju, Brazīliju, Argentīnu, Dienvidkoreju, ASV u.c. valstis, bet 3000 EUR, vai vairāk, atvēlēt viena cilvēka ceļojumam lielākajai daļai ir par dārgu. Lai tomēr redzētu dažādas valstis, aktīvākos ceļotājus apmierina, ka ceļojumā dzīvošana nav lielpilsētu centru dārgajās viesnīcās, bet daudz vairāk tiek redzēts un piedzīvots pārējā valsts teritorijā, galvaspilsētai atvēlot maksimums vienu, divas dienas. INTERLUX Travel vērojumi liecina, ja ceļotājs pārsvarā laiku pavada ārpus viesnīcas, naktsmājām atbilstoša ir arī četrzvaigžņu, ne tikai pieczvaigžņu viesnīca – galvenais, lai komfortabli, viss tīrs, tiek pasniegts garšīgs ēdiens.
“Mūsu darbinieku komanda Rīgā aktīvi veido ceļojumus – autorprogrammas, kādu nav citiem tūrisma operatoriem, turklāt atsevišķu programmu sagatavošanai nepieciešami pat vairāki gadi. Tādējādi ar rūpīgu darbu un uzņēmuma kapacitāti mēs šķietami nesasniedzamus galamērķus padarām ceļotājiem sasniedzamus, veidojam ceļojumus tā, lai katrs Latvijas iedzīvotājs varētu atļauties doties uz tuvām un tālām valstīm, paskatītos, kā tur cilvēki dzīvo, kāds ir citu zemju dabas skaistums.
Vadāmies pēc pieprasījuma un darām visu iespējamo, lai cilvēki varētu doties augstas kvalitātes ceļojumos par pieņemamu cenu. Turklāt mani nepārsteidz, ja ar INTERLUX Travel ceļo arī sabiedrībā pazīstami un turīgi cilvēki, jo pašreizējā tendence tūrismā ir – ceļot tā, lai nepārmaksātu,” norāda tūrisma operatora “INTERLUX Travel Latvija” vadītājs Vitālijs Puķīts.
Jo vairāk ceļotāju, jo grupai zemāka cena
Uzņēmuma galvenā priekšrocība, izveidot ceļojumus par pieņemamu cenu, ir tā, ka ceļojumu grupās ir 40 – 46 cilvēki, un Vitālijs Puķīts raksturo biznesa modeli: “Mēs pa tiešo strādājam ar viesnīcām, aviokompānijām, prāmju operatoriem, cita veida transporta kompānijām, sertificētiem gidiem. Pie biznesa partneriem ejam ar klientu kopējo bāzi no piecām valstīm, kurās ir mūsu pārstāvniecības, tad arī ir iespēja saņemt ievērojamas atlaides un speciāli INTERLUX Travel piemērotas cenas.”
Netradicionāli maršruti pasaulē kopumā kļūst aizvien populārāka tūrisma tendence, tādēļ ceļojumu organizēšanā šogad ļoti aktuāla ir tieši jaunu virzienu atklāšana.
Tas īpaši svarīgi ir pieredzējušu ceļotāju apkalpošanai – viņi ņem vērā savas vēlmes un sapņus par apskatāmajiem galamērķiem, ne tikai iespaidojas no sociālajos tīklos redzētā, ka uz kādu no vietām brauc gandrīz visi paziņas, atklāj Vitālijs Puķīts, komentējot: “Redzam, ka cilvēki, atļaujas ceļot biežāk – daudzi vismaz reizi, pat divas reizes gadā, ja līdz šim ceļojuši reti vai nemaz. Tieši pastāvīgie klienti sniedz mums pamudinājumu veidot aizvien jaunus un jaunus ceļojumus. Daudzi ir redzējuši Eiropas valstis, pabijuši arī tālāk, bet aizvien grib redzēt kaut ko jaunu. Plānojot jaunu galamērķi, mums jāizvēlas interesanta valsts, turklāt tai noteikti jābūt ceļotājiem sasniedzamai par pieņemamu cenu.”
Aktuālas suši meistarklases un šašlika cepšana kopā ar vietējām ģimenēm
Raksturīgi, ka ceļotāji aizvien biežāk vēlas, ne tikai apskatīt arhitektūru, muzejus, dabu, bet realitātē iepazīt vietējo iedzīvotāju ikdienu, nobaudīt vietējos ēdienus, iepazīt šīs zemes virtuvi – sajust turienes dzīvi caur sevi, Japānā, piedaloties suši meistarklasē, vai Argentīnā kopā ar vietējiem gaučo nobaudot mājās gatavoto steiku. “Piemēram, Gruzijā aizbraucam pie saimniekiem, kuri audzē vīnogas un dara vīnu. Vīri kopā ar saimnieku dodas marinēt un cept šašliku. Sievietes dodas līdzi saimniecei gatavot hinkaļus. Kad viss gatavs, tiek klāts galds, pie tā pulcējas saimnieku kuplā ģimene un viesi. Visi ēd, klausās gruzīnu tostus, dzied. Ceļotājiem tas viss ļoti interesē!” ceļojumu raksturo Vitālijs Puķīts.
Pieejamo ceļojumu skaits samazinās līdz ar vēsāku Latvijas vasaru
Pašreiz nevar prognozēt Latvijas laikapstākļus vasarā, bet kā vēl vienu tendenci, ar ko jārēķinās, “INTERLUX Travel Latvija” vadītājs Vitālijs Puķīts piemin: “Kad Latvijā ir karsts, iedzīvotāji izvēlas palikt pie Baltijas jūras, nevis doties ceļojumos. Vairums plāno atvaļinājumu un pērk ceļojumu savlaicīgi, bet daļa gaida, kāds būs laiks vasarā un tad, atkarībā no laikapstākļiem, meklē veidu un vietu atpūtai. Šiem cilvēkiem visbiežāk nav svarīga ceļojuma cena, ja ceļojums izmaksā dārgāk. Tāpat viņus neuztrauc salīdzinoši mazais ceļojumu piedāvājums, kas vasarā vēl ir pieejams un vēsa laika iespaidā strauji samazinās. INTERLUX Travel salīdzinoši reti ir gadījumi, kad tiek pārdoti pēdējā brīža ceļojumi. Tādi piedāvājumi var rasties tikai reizēs, ja, piemēram, kādi citi ceļotāji objektīvu iemeslu dēļ nevar aizlidot un lūdz pārdot viņu ceļojumu kaut par daudz zemāku cenu. Šos pieejamos zemo cenu ceļojumus tad izsludinām savā mājaslapā vai sociālo tīklu kontos.”