BEA World konkursam, kurā tiek apbalvoti labākie izklaides un kultūras pasākumi no visas pasaules šogad kopumā tika pieteikti 188 pasākumi no 23 valstīm, sākot ar Eiropas lielvalstīm Itāliju, Beļģiju, Vāciju un beidzot ar Brazīliju, Katāru un ASV. Visus darbus vērtēja starptautiska žūrija, kuras sastāvā šogad ir tik prominentas personas kā Stefānija Dubo (Stephanie Dubois) no SAP, Alīna Banasiaka (Alina Banasiak) no Ebay, pasasules tūrisma insitūta foruma valdes loceklis Luka Faveta (Luca Favetta), Belēna Fiero (Belén Fierro) no Airbus un citi industrijas līderi – pasaulē vadošo uzņēmumu pārstāvji, žurnālu galvenie redaktori, dažādu valstu asociācijas. Savukārt konkursam savus darbus šogad pieteica tādi pasaulē atzīti zīmoli kā Coca-Cola, Maserati, Swarovski, Campari, Adidas, Oriflame, Lego, KLM, Ferrari un citi.
Aģentūra Luka 1.vietu ieguva par pērnā gada pasākumu “Behind the Spotlight”, kuru starptautiskā žūrija atzina par labāko pasaulē divās kategorijās - Labākais iekšējās komunikācijas pasākums un labākais autordarbs.
Kā stāsta balvas ieguvēji, pasākuma ideja bija parādīt skatītājiem nevis tā gala rezultātu, bet gan, kā top pasākums, ikvienam tā apmeklētājam kļūstot uz vienu vakaru par pasākuma organizatoru.
“Nereti pasākuma radīšanas process ir daudzas reizes interesantāks nekā gala rezultāts. Mans mērķis bija pavērt priekškaru uz noslēpumaino pasākumu tapšanas procesu visu pasākumu uzbūvējot un radot skatītāju acu priekšā. Vienlaikus vēlējos izglītot skatītāju un veicinot to izpratni par to, cik sarežģīts ir šis darbs un, cik daudz ir jāiegulda, lai taptu izcils rezultāts. Vienalga vai runājam par teātra izrādi, koncertu vai ikgadējiem svētkiem. Emocijas, kuras pārdzīvoju iegūstot divas augstākās godalgas pasaulē, it sevišķi kategorijā, kurā tieši tiek novērtēts radošums un idejas mākslinieciskā vērtība, nav aprakstāmas. Žūrija mūs slavēja, atzīstot, ka tas ko paveicām bija neprāts, taču es līdz pēdējai sekundei nespēju noticēt, jo konkurējām ar tādiem pasaules zīmoliem kā Coca Cola, KLM, Opel un citiem. Šī patiešām ir lieliska pirmssvētku dāvana visai Latvijai. Tāpēc ceru, ka šī uzvara kalpos, kā iedvesmas avots ikvienam Latvijas iedzīvotājam”, informē Luka aģentūras vadītāja Inese Lukaševska.
Atgādinām, ka pērnajā gadā Luka komandas tās dibinātājas un producentes Ineses Lukaševskas personā rīkotais Latvijas valsts simtgades programmas “Latvijas skolas soma” atklāšanas pasākums “100 Latvijas stāsti 100 minūtēs” pasaulē jau ieguva septiņas godalgas uzvarot tādos prestižos konkursos pasaulē kā Eventex Award, German Design Award, kā arī iekļūstot All Stars Index Top 20 reitingā, kurā tiek iekļauti labākie pasākumu rīkotāji no visas pasaules.