Ar godalgu “IPRA GWA” jau gandrīz trīsdesmit gadus tiek novērtēti labākie komunikācijas projekti no visas pasaules, ņemot vērā projekta sarežģītību, jaunradi, oriģinalitāti un tamlīdzīgus kritērijus vietējās sabiedrības, valsts, reģiona un pat visas pasaules kontekstā. „Šķiet, ka šogad konkurss ir spēris soli uz priekšu. Mēs redzam arvien radošāku sociālo tīklu izmantojumu un izcilu jaunradi,” norāda Starptautiskās sabiedrisko attiecību asociācijas (IPRA) prezidente un žūrijas priekšsēdētāja Svetlana Stavreva.
„Par šo prestižo balvu katru gadu cīnās spēcīgākie pasaules līmeņa komunikatori. IPRA GWA saņemšanu jau otro gadu pēc kārtas mēs uzskatām par apliecinājumu, ka aģentūras “A. W. Olsen & Partners” pieeja komunikācijas procesiem ir efektīva un progresīva. Piemēram, šogad apbalvotajā kampaņā mēs izmantojām vēstījuma fokusēšanu, dizaina domāšanu, inovāciju ieviešanu procesu atvieglošanai, provokāciju un datu analīzi. Tas mums ļāva saprotami runāt par sarežģītu un ne pašu aizraujošāko tematu, kas ir saistīts ar automobiļu īpašnieku civiltiesiskās atbildības obligāto apdrošināšanu. Ne velti žūrija uzsvēra jauno un tradicionālo kanālu līdzsvaru mūsu kampaņā, jo šim aspektam mēs pievērsām īpašu uzmanību, saprotot, ka šeit slēpjas liela daļa mūsdienu kampaņu panākumu,” sacīja aģentūras “A. W. Olsen & Partners” partnere Olga Kazaka.
LTAB valdes priekšsēdētājs Jānis Abāšins: „LTAB ir ļoti gandarīts par to, ka "A.W.Olsen & Partners", piedaloties šajā prestižajā konkursā, izvēlējās tieši LTAB kampaņas, kuru mērķis ir pievērst sabiedrības uzmanību tēmai, kas veltīta drošībai uz ceļa un OCTA nozīmei. Mēs priecājamies, ka "A.W.Olsen & Partners" spēj atrast arvien jaunus un inovatīvus risinājumus, lai sabiedrībai interesanti un tai pašā laikā saprotami pastāstītu par pareizu un atbildīgu rīcību pēc CSNg, kā arī skaidrotu, ka OCTA nav nevajadzīgs apgrūtinājums, bet gan drošības garants pašam autovadītājam, pasažieriem un citiem satiksmes dalībniekiem. Šīs tēmas nav vieglas, tādēļ augsti vērtējam aģentūras ieguldījumu mūsu kampaņu viedošanā.”
Vēl divās kategorijās aģentūras “A. W. Olsen & Partners” kampaņas tika izvirzītas “IPRA GWA 2019” finālā. Konkursam iesniegtos projektus vērtēja kompetenta žūrija, kurā bija iekļauti eksperti no visas pasaules, tostarp no Austrijas, Bulgārijas, Japānas, Krievijas, Saūda Arābijas, Turcijas, Filipīnām, ASV un Apvienotās Karalistes. “IPRA Golden World Awards 2019” oficiālā apbalvošanas ceremonija notiks Erevānā šā gada septembrī.
Gadskārtējo konkursu “IPRA Golden World Awards” ir izveidojusi Starptautiskā sabiedrisko attiecību asociācija (IPRA) 1990. gadā, un tajā tiek novērtēti labākie komunikācijas projekti no visas pasaules. Apbalvotie īpaši lepojas ar atzinumu, ka viņu projekti atbilst labākajiem starptautiskajiem sabiedrisko attiecību standartiem. Pastāv daudz valstu un reģionālo konkursu, taču tikai GWA ir pasaules līmeņa godalga.