Mirta, Ziedīte

Rīgas Melnais balzams kļuvis par Latvijas vizītkarti

Tūrisma sezonā "Rīgas Melnā balzama" pārdošanas apjomi AS "Latvijas balzams" veikalos Vecrīgā pieaug par 30% – 40% un visvairāk šo tradīcijām bagāto dzērienu iecienījuši tieši tūristi no Krievijas, vēsta AS "Latvijas balzams" pārstāvji.

AS "Latvijas balzams" aprēķini liecina, ka pieaugot tūristu plūsmai, palielinās arī "Rīgas Melnais balzams" pārdošanas apjomi, kas īpaši labi  redzams "Latvijas balzams" veikalos Vecrīgā un Jūrmalā.

Piemēram, jauno izpildītāju konkursa "Jaunais Vilnis" un tā viesu no kaimiņzemes lielā skaita iespaidā "Rīgas Melnā balzama" pārdošanas apjomi Jūrmalas un Vecrīgas veikalos ik gadu jūlijā pat pārsniedz gadu mijas pārdošanas apjomus. To, ka Latvijas vizītkarte numurs viens ir tieši "Rīgas Melnais balzams", apliecina arī Krievijas tūrisma industrijas apvienības autobusu komisijas savu ceļotāju vidū veiktā un starptautiskajā tūrisma izstādē "Balttour 2012" prezentētā aptauja.

"Rīgas Melnā balzama" eksporta pārdošanas apjomi pastāvīgi pieaug, pret pagājušo gadu +30%, šogad jau sasniedzot 30% no kopējā pārdošanas apjoma. Visstraujāk augošie eksporta tirgi "Rīgas Melnajam balzamam" ir tieši Krievija, Ukraina, kā arī Polija.

"Krievija ir lielākais no "Rīgas melnais balzams" eksporta tirgiem, tur to joprojām atceras. "Rīgas Melnajam balzamam" ir nemainīga vērtība vietējo iedzīvotāju acīs un arī labākā dāvana, ko atvest no Latvijas. Tikko, apmeklējot starptautisku izstādi Maskavā pārliecinājos, ka "Rīgas Melno balzamu" Krievijā atceras, zina un tas tiešām atver sirdis – "Rīgas Melnais balzams" vārda tiešā nozīmē ir Latvijas vizītkarte. Tiesa gan ne visi izstādē zināja, kas ir uzņēmums "Latvijas balzams", bet "Rīgas Melnais balzams" jautājumus neradīja. Pasakot šo vārdu kombināciju, saruna dažreiz mainās par 180 grādiem, no formālas un bezpersoniskas uz draudzīgu, siltu. Gandrīz katram ir kādas atmiņas vai notikumi ko pastāstīt saistībā ar "Rīgas Melno balzamu" un Rīgu. Priecājamies, ka Krievijā ļoti labus pārdošanas apjomus uzrāda "Rīgas Melnais balzams upeņu", kas šajā tirgū pieejams tikai gadu.

"Rīgas Melnais balzams upeņu" ir vieglāks un saldāks, tā pārdošanas apjomi aug ļoti strauji, kļūstot aizvien populārākam tieši gados jaunākās auditorijas vidū. Tas vieš pārliecību, ka Rīgas "Melnais balzams" neaizies nebūtībā," pārliecināts AS "Latvijas balzams" zīmolu direktors Valters Kaže.

No 2011. gada "Rīgas Melnais balzams" pieejams arī daudzos jaunos AS "Latvijas balzama" eksporta tirgos Čehijā, Islandē, Bulgārijā, Azerbaidžānā un pat tik tālā un eksotiskā valstī, kā Namībijā.

Jaunākie raksti